تاریخ انتشار: 1399/07/18 09:50
کد خبر: 53412

توضیحات مدیر تیم پیکان درباره فسخ قرارداد واسعی

مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید سعید واسعی قراردادش را به صورت قانونی با این باشگاه فسخ نکرده است.
توضیحات مدیر تیم پیکان درباره فسخ قرارداد واسعی

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت فسخ قرارداد سعید واسعی اظهار کرد: ما سعی کردیم با سعید واسعی حضوری صحبت کنیم و چند باری نیز قرار گذاشتیم اما او تا همین حالا که با شما صحبت می کنم حاضر به انجام اینکار نشده است. سعید بازیکن جوان و آینده داری است اما باید رفتار حرفه ای را نیز رعایت کرده تا بتواند از تمام ظرفیت هایش در جهت پیشرفت خود استفاده کند.

وی افزود: در خبرها دیدم یک استوری گذاشته و با استناد به قوانین فیفا،  فسخ یک طرفه اش را قانونی دانسته است. بله این بندی که مورد اشاره او است را ما هم می‌دانیم و کاملا درست است اما این بازیکن طلبی از باشگاه پیکان ندارد که بتواند از آن بند برای فسخ استفاده کند. در قرارداد سعید واسعی بندی وجود دارد که در آن نوشته شده است در صورتی که  تیم در سه یا چهار بازی پشت سر هم شکست بخورد،‌ ٣٠ درصد از قرارداد او کاسته می‌شود که این اتفاق افتاده است و از آنجایی که واسعی ۷۷ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده،‌ الان هفت درصد نیز به باشگاه پیکان بدهکار می شود و به همین دلیل نمی‌تواند با استناد به آن بند قراردادش را فسخ کند.

مدیر تیم فوتبال پیکان همچنین گفت: هر باشگاهی که تمایل به عقد قرارداد با واسعی دارد، ضمن آنکه تنها از طریق باشگاه پیکان باید مذاکرات خود را دنبال کند، می تواند این بند از قرارداد او را نیز ببیند. باشگاه پیکان تمایلی به بازگو کردن مسائل درون خانوادگی‌اش در رسانه ها ندارد،‌ اما گاهی به ناچار توضیحی در مورد برخی مسائل لازم است.

ما با سعید واسعی هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم با مشورت گرفتن از افراد باتجربه که صلاح خود او را بخواهند بتواند به بالاترین جایگاه ها در فوتبال دست پیدا کند و در همینجا نیز باز از او میخواهم به باشگاه آمده تا حضوری با هم گفتگو کنیم.

 وی تصریح کرد:  سعید واسعی با اینکه یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد اما به هر دلیل تمایلی به ماندن در تیم ندارد. ما هم نمی‌خواهیم مانع جدا شدن او از باشگاه پیکان بشویم، ‌اما بهتر است به طریق درست و حرفه ای از پیکان که سهم زیادی در رشد او داشته است جدا شود و قطعا همکاری‌های لازم با او در این زمینه را داشته و خواهیم داشت اما در صورت عدم همکاری و ادامه مصاحبه‌های تحریک آمیز بر علیه باشگاهی که در آن رشد کرده و باید احترام آن را حفظ کند، ‌به ناچار و  برخلاف میلمان باید از طریق کمیته انضباطی پیگیر این موضوع باشیم که این اتفاق، واسعی و باشگاهی که او را به خدمت می‌گیرد را در آینده دچار مشکلات زیادی کند و حتما به آینده حرفه ای‌اش نیز صدمه وارد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyea6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



۲ بازیکن نفت مسجدسلیمان تمدید کردند