تاریخ انتشار: 1399/07/21 22:46
کد خبر: 53173

ستاره تیم ملی امید در راه لالیگا

باشگاه تراکتور تنها در صورتی با جدایی مهاجم جوان این تیم موافقت می‌کند که او راهی تیم‌های اسپانیایی شود.
ستاره تیم ملی امید در راه لالیگا

رضا شکاری که یک سال قبل با قراردادی به مدت سه فصل از روبین کازان روسیه به تراکتور پیوست، در لیگ نوزدهم فرصت چندانی به دست نیاورد و در دیدارهایی هم که به ویژه در هفته‌های پایانی به کار گرفته شد، نتوانست خودی نشان دهد تا تصمیم بگیرد در شرایط بهتری فوتبال خود را دنبال کند.

مهاجم سابق تیم امید ایران و ذوب‌آهن در حالی که دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، از مسؤولان این باشگاه درخواست رضایت‌نامه داشته و به آنها تاکید کرده که پیشنهاد خارجی به دست او رسیده و می‌خواهد لژیونر شود.

طبق گفته مسؤولان تراکتور، رضا شکاری اعلام کرده پیشنهادی از تیم‌های اسپانیایی دارد و در صورتی که رضایت‌نامه او صادر شود، مجددا لژیونر خواهد شد، اما تا این لحظه باشگاه تراکتور با جدایی او موافقت نکرده است.

مدیران باشگاه تراکتور به رضا شکاری تاکید کردند تنها در صورتی که او به یک تیم لالیگایی برود، رضایت‌نامه‌اش را صادر می‌کنند و در غیر این‌صورت اجازه جدایی به این بازیکن را نخواهند داد.

البته دو باشگاه لیگ برتری ایران هم برای جذب شکاری با تراکتور وارد مذاکره شده‌اند، اما این باشگاه اعلام کرده تنها در صورت رفتن این مهاجم به اسپانیا رضایت‌نامه‌اش را صادر می‌کند و در غیر این‌صورت موافق رفتن او به تیم‌های داخلی نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366n8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت بدهی پرسپولیس به برانکو