تاریخ انتشار: 1399/07/23 00:19
کد خبر: 53095

مهدی ترابی پیراهن العربی را تن زد

باشگاه العربی قطر رسما ستاره فصل گذشته پرسپولیس را به‌عنوان بازیکن جدیدش معرفی کرد.
مهدی ترابی پیراهن العربی را تن زد

مهدی ترابی یک سال و نیم پس از حضور درخشان در پرسپولیس و کسب دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی، از جمع سرخ پوشان پایتخت جدا شد تا در ۲۶ سالگی لژیونر شود.

این ستاره خوش تکنیک که بخاطر حضور در کشور قطر و باشگاه جدیدش اجازه حضور در اردوی اخیر تیم ملی را هم نداشت، با باشگاه جدیدش به توافق رسید و رسما به این تیم پیوست.

مهدی ترابی پیراهن العربی را تن زد

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی برای پیوستن مهدی ترابی به العربی، این باشگاه قطری لحظاتی قبل با انتشار ویدئویی ویژه از این بازیکن ایرانی، رسما او را به‌عنوان خرید جدیدش معرفی کرد.

مهدی ترابی در فصل اخیر ۱۱ گل در لیگ برتر به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد و علاوه بر آن با خلق موقعیت‌های متعدد، تیمش را در فاز هجومی کمک کرد تا یکی از عوامل اصلی قهرمانی سرخ‌پوشان برای چهارمین سال پیاپی باشد و این عملکرد او موجب شود مورد توجه باشگاه العربی قطر قرار بگیرد.

باشگاه العربی که در نقل و انتقالات تابستانی مهرداد محمدی، مهاجم فصل گذشته آوس پرتغال را جذب کرده بود، در ادامه فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر از دو بازیکن تکنیکی، سرعتی، گلزن و خلاق در خط حمله خود بهره خواهد برد که بدون تردید حضور این دو بازیکن در فاز هجومی به همراه سباستین سوریا می‌تواند آنها را به تیم پُرقدرت تبدیل کند.

پنج روز قبل تصویری از عکس یادگاری مهدی ترابی در کنار مدیر باشگاه العربی و در دست گرفتن پیراهن این تیم منتشر شد، اما امشب رسما بازیکن سابق پرسپولیس توسط العربی رونمایی شد.

در ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای منتشر شده توسط باشگاه العربی، مهدی ترابی پیراهن شماره ۹۹ این تیم را بر تن کرده و با ژست‌های مختلفی مقابل دوربین حاضر شده است.

مهدی ترابی پیراهن العربی را تن زد

العربی در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر یک مساوی و دو شکست پیاپی داشته تا در جایگاه یازدهمِ جدول ۱۲ تیمی این رقابت‌ها بایستد، اما بدون شک با اضافه شدن مهدی ترابی به این تیم، آنها می‌توانند امیدوار به قرار گرفتن در جمع بالای جدولی‌ها و تجربه شرایط بهتر باشند.

در سالیان گذشته بازیکنان ایرانی توانستند با درخشش در لیگ ستارگان قطر راهی تیم‌های اروپایی یا شرق آسیا شوند و پیشرفت بیشتری در فوتبال داشته باشند که از جمله آنها می‌توان به مهدی طارمی اشاره کرد که بعد از یک سال و نیم بازی در الغرافه به ریو آوه پرتغال رفت و اکنون در پورتو بازی می‌کند و حالا نیز این فرصت برای ترابی پیش آمده تا بتواند با تداوم روند فوق‌العاده خود در این تیم، فصل آینده به تیم بهتری برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb7oj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی به بازیکنان العربی قطر معرفی شد