تاریخ انتشار: 1399/07/27 12:13
تمدید قرارداد طی ساعات آتی؟
کد خبر: 52832

توافق شجاع خلیل زاده با پرسپولیس/ چالش بزرگ برطرف شد

مدافع جدایی طلب پرسپولیس بعد از چند روز جنجالی تصمیم خود را برای ادامه کار در پرسپولیس گرفت.
توافق شجاع خلیل زاده با پرسپولیس/ چالش بزرگ برطرف شد

شجاع خلیل زاده که پیش از اعزام تیم به دوحه برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بعد از اینکه حضور چند باره‌اش در باشگاه بی نتیجه مانده بود، گلایه‌هایی علیه مدیریت تیم داشت. او در گفتگویی هم که در این زمینه داشت، مدعی شد که باشگاه علیرغم حضور چندباره در باشگاه نسبت به تمدید قرارداد و مذاکره با او توجهی نشده است.

مدافع میانی سرخ‌ها در ادامه با توجه به قراردادش در مسابقات لیگ قهرمانان نیز تیم را همراهی کرد و با ثبت دو گل مقابل التعاون و الشارجه سهم زیادی در صعود تیم داشت. با بازگشت تیم اما او بار دیگر با اعلام نارضایتی بابت شرایط خود و پیشنهادی که از الریان قطر دریافت کرده بود، در آستانه جدایی قرار گرفته بود.

پیشنهادی که گفته می‌شود بالغ بر 20 میلیارد تومان بوده و فاصله زیادی با چیزی که باشگاه پرسپولیس برای او در نظر گرفته بود. اما در ادامه صحبت‌هایی که افشین پیروانی، کریم باقری، یحیی گل محمدی و در ادامه علی کریمی با این مدافع محبوب در بین پرسپولیسی‌ها داشتند، باعث شد تا او مذاکرات ابتدایی را با رغبتی، عضو هیات مدیره تیم صورت دهد.

گفته می‌شود در این زمینه توافق ابتدایی بین طرفین صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی در این بین رخ ندهد او تا ساعاتی دیگر قرارداد خود را با سرخ‌ها تمدید خواهد کرد و در لیگ بیستم و خصوصا فینال لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت تا یکی از چالش‌های اصلی تیم برطرف شود.

خلیل زاده پیش از این نیز تمایل خود را برای تمدید قرارداد حتی به مدت شش سال دیگر را اعلام کرده بود و در این زمینه تنها خواهان توجه باشگاه و احترام در خصوص این قضیه شده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emzop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع حرف جادوگر را زمین نزد!