تاریخ انتشار: 1399/07/30 23:34
کد خبر: 52581

اصفهان پتانسیل بالای در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد

طاهری: قطعا تعامل و حمایت مناسبی از سپاهان و ذوب آهن دو نماینده شایسته استان اصفهان انجام خواهد شد.
اصفهان پتانسیل بالای در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد

علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک این چنین بیان کرد؛

 در ابتدای صحبتم از اصحاب رسانه بابت تمام زحماتی که در انتقال اخبار و اطلاعات میکشند تشکر ویژه ای انجام میدهم، امیدوارم یک تعامل سازنده و مناسب در پیشبرد اهدافمان در خصوص فوتبال با دوستان رسانه ی داشته باشیم،

از آنجا که اطلاع دارید چند روزی هست سکاندار هیئت فوتبال استان اصفهان شده‌ام و درصدد برنامه ریزی و هماهمگی لازم برای این حجم زیاد کار هستیم.  عزیزانی که سابق پست ریاست چندین دوره گذشته را بر عهده داشتند زحمات زیادی برای فوتبال کشیدن ولی به علت پتانسیل بالای فوتبال اصفهان و حتی رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین بخش بانوان کار خیلی بزرگی در پیش روی ما وجود دارد؛ انشالله با حمایت لازم از باشگاه ها و پیشکسوتان و فوتبال پایه می توانیم به تمام اهداف مد نظر فوتبال اصفهان دست پیدا کنیم.

 تعامل مناسب با دو نماینده شایسته فوتبال استان یعنی سپاهان و ذوب آهن و حمایت مناسب از این دو باشگاه و همچنین تمام باشگاه های استان و لیگ‌های پایین‌تر میتواند ما را به اهداف مد نظرمان نزدیک سازد.

از جمله برنامه های ما برای فوتبال استان این است که نمایندگانی در لیگ پایین تر داشته باشیم، چون واقعاً فقدان نماینده خیلی به چشم می آید،  برای استان بزرگی مثل اصفهان با چنین پتانسیل بالایی شایسته نیست در لیگ یک و لیگ دو نماینده‌ای ندارد و این یک نقطه ضعف است. انشالله که بتوانیم با حمایت مناسب از باشگاه ها به این مقصودمان برسیم.  طرح ساماندهی مدارس فوتبال پایه و توجه ویژه به بخش فوتبال بانوان را جدی بگیریم خلاصه امر کار زیاد می باشد و انشاالله بتوانیم حمایت و تلاش تمام عزیزان را داشته باشیم و دست در دست هم این کشتی را به ساحل امن مد نظرمان برسانیم.

 طاهری در پاسخ به این سوال که آیا در استان اصفهان به فوتبال پایه و شرایط استعدادیابی در این رشته بهای لازم داده میشود و هدف گذاری و برنامه ریزی هئیت فوتبال در این راستا چگونه می باشد این چنین اظهار داشت؛

 

  بحث فوتبال پایه واقعا خیلی به شخص برای بنده مهم می‌باشد چون سابقه حضور در مدیریت بخش خصوصی این رشته را داشته ام و کاملاً با قضیه فوتبال پایه و آکادمیک آشنا هستم.  برنامه ما تعامل مناسب با آموزش و پرورش می باشد چون آموزش و پرورش می‌تواند با توجه به نیروی انسانی قوی و زیرساخت های مناسبی که در دست دارد کمک شایانی به این امر داشته باشد، انشاالله بتوانیم با جلسات و تعامل مناسب برنامه ریزی خوبی در این راستا داشته باشیم،

البته لازم به ذکر میباشد در بحث استعدادیابی بجز ذوب آهن و سپاهان باشگاه های خوبی مثل نوژن و آبفا فعالیت دارند و حتی در رشته‌های دیگر مثل فوتسال هم تیم گیتی پسند در این راستا تلاش خوبی انجام میدهد.

 امیدوارم با تعامل در خور این موضوع با آموزش و پرورش و حمایت از تیم هایی که در پایه زحمت می کشند و نگاه ویژه به این عزیزان به اهدافی که مدنظرمان هست برسیم.

 توجه داشته باشید که در امر مدارس فوتبال برنامه ریزی خاصی صورت خواهد گرفت و قطعا از اینکه افراد یک مدرسه فوتبال را تاسیس و بدون هدف پیش ببرند قطعاً جلوگیری خواهیم کرد. برای مدارس فوتبال هدفگذاری مشخصی صورت گرفته است و در راستای این امر تمام مدارس زیر مجموعه باشگاه‌ها و به صورت تخصصی باید پیش بروند. چون بازیکنان نونهالان با اشتیاق و امید وارد این رشته می شود و باید برای آینده ورزشی برنامه مشخصی صورت بپذیرد تا بتواند پله های ترقی را طی نموده و به آن چیزی که مد نظر خود و خانواده او هست دست پیدا کند و به تیم های مطرح استان تزریق شوند.

*گزارش از امید قاسمیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm6an

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن دنبال جذب وینگر سپاهان