تاریخ انتشار: 1399/08/01 10:25
کد خبر: 52564

علیزاده: می‌توانیم حریف قدرتمندی برای استقلال باشیم!

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای تیم ما بهتر بود مسابقات دیرتر برگزار می‌شد چراکه نسبت به دیگر رقبا تیم ناشناخته و با تغییرات بسیاری هستیم.
علیزاده: می‌توانیم حریف قدرتمندی برای استقلال باشیم!

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان، اظهار داشت: با برگزاری بازی‌های تدارکاتی در نظر داریم تیم را به هماهنگی و آمادگی لازم برسانیم. مس تغییرات زیادی داشته و چند بازیکن به تیم ما اضافه شدند. از این رو به زمان بیشتری برای رسیدن به هماهنگی احتیاج داریم. باید در ابتدا به فکر حفظ تیم بود و بعد از آن به اهداف دیگر فکر کنیم.

وی ادامه داد: برای تیم ما بهتر بود مسابقات دیرتر برگزار می‌شد چراکه نسبت به دیگر رقبا تیم ناشناخته و با تغییرات بسیاری هستیم. از این رو اگر فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشته باشیم می‌توانیم تیم بهتری روانه مسابقات کنیم. با این حال، مربیان تلاش کردند در بازی‌های تدارکاتی این هماهنگی را به وجود بیاورند و از تلاش بازیکنان راضی هستند.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد بازی هفته اول این تیم مقابل تیم استقلال تصریح کرد: استقلال در هر شرایطی حریفی سرسخت و خطرناکی محسوب می‌شود. قبلا در این تیم بازی کردم و به خوبی می‌دانم این دیدار چقدر می‌تواند برای ما سخت باشد. با این حال، به عملکرد تیم مس بسیار امیدوارم و می‌دانم می‌توانیم تیم خوب و در هفته اول مسابقات برای استقلال حریف قدرتمندی باشیم.

علیزاده با اشاره به شرایط کرونایی در شروع لیگ برتر بیستم، خاطرنشان کرد: باید با این شرایط کنار بیاییم و همچون فصل قبل خود را با شرایط تطبیق دهیم. عملکرد بازیکنان و تیم‌ها به هم نزدیک شدند. در چنین شرایطی همه تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کرمانی‌ها در لیگ برتر باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbjy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استوری دانشگر؛ کریمی بر می‌گردد؟