تاریخ انتشار: 1399/08/10 20:36
کد خبر: 51950

سقوط یک ستاره/ باطل شدن مدرک مهندسی محسن‌ مسلمان

«محسن مسلمان بهترین هافبک سه فصل پیش لیگ برتر، از سپاهان بیرون رانده شد»
سقوط یک ستاره/ باطل شدن مدرک مهندسی محسن‌ مسلمان

شروع کار برانکو ایوانکویچ در پرسپولیس با خرید محسن مسلمان همراه شد، هافبکی که به اعتقاد خیلی‌ها به ستاره افول کرده‌ای تبدیل شده بود و امیدی به درخشش وجود نداشت.

مسلمان در لیگ پانزدهم دوازده هفته نیمکت نشینی را تحمل کرد تا به آنچه مد‌نظر برانکو بود، دست پیدا کند و در ادامه مسابقات به بازیساز اصلی پرسپولیس تبدیل شود.

در لیگ شانزدهم و هفدهم اکثر کارشناسان به جای خالی مهندس پرسپولیسی را در ترکیب تیم ملی اشاره کردند و مسلمان را قربانی لجبازی سرمربیان وقت پرسپولیس و تیم‌ملی دانستند.

آقای پاس گل آن روزهای لیگ برتر فراموش کرد این پرسپولیس و برانکو بودند که او را احیا کردند و نامش را بازهم به عنوان بهترین بازیساز لیگ برتر  بر سر زبان‌ها انداختند و گرایش او به حاشیه‌ها و کمی بی‌نظمی موجب شد تا در لیست سیاه برانکو قرار بگیرد و در لیگ هجدهم جایی در میان سرخپوشان نداشته باشد.

مسلمان که خود را محق کنار رفتن نمیدانست، به اصفهان رفت تا در ذوب‌آهن و پیراهنی که با آن به فوتبال ایران معرفی شده بود، دوباره خود را اثبات کند.

عمر بازی محسن مسلمان در ذوب آهن کوتاه بود و او که به لطف درخشش در پیراهن سرخ  همچنان اعتباری در لیگ داشت، در انتقالی عجیب توسط امیر قلعه‌نویی به سپاهان رفت تا اینبار با زردپوشان اصفهان به دنبال تکرار موفقیت‌هایش باشد.

اما آخرین بازی مسلمان با پیراهن پرسپولیس، آخرین روز درخشش این هافبک چپ پای فوتبال ایران بود و مسلمان نتوانست در اصفهان حتی سایه‌ی از مسلمان لیگ‌های شانزدهم و هفدهم را به نمایش بگذارد.

روز گذشته هم خبر کنار گذاشتن مسلمان از لیست تیم سپاهان منتشر شد و انگار اینبار آقای مهندس افولی دیگر را در پیش دارد.

شایعاتی مبنی بر بازگشت مسلمان به پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که این موضوع خیلی زود توسط نزدیکان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

محسن مسلمان از آن بازیکنان باهوشی بود که حواشی اجازه نداد و او به آنچه که استعدادش را دارد برسد.

حالا باید دید آیا برانکو و پرسپولیسی دیگر برای احیای این بازیکن پیدا می‌شود یا باید نام او را از لیست ستارگان لیگ ایران خط زد؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277n5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه هیات مدیره پرسپولیس درباره انتخاب مدیرعامل