تاریخ انتشار: 1399/08/11 14:05
در حاشیه بازی دوستانه با گل گهر
کد خبر: 51892

پرده برداری از مکالمه قلعه نویی با بازیکن پرسپولیس

امیر قلعه نویی که اینروزها با گل گهر آماده حضور در لیگ برتر می شود در حاشیه دیدار تیمش با پرسپولیس با برخی از شاگردان قدیمی اش دیدار کرد.
پرده برداری از مکالمه قلعه نویی با بازیکن پرسپولیس

امیرقلعه نویی در این فصل از رقابت های لیگ برتر روی نیمکت گل گهر می نشیند. تیمی که با او قصد دارد در این فصل یکی از شگفتی سازان باشد و به رتبه های بالای جدول برسد. این تیم در ادامه بازی های تدارکاتی اش به مصاف پرسپولیس رفت و در این بازی با نتیجه سه بر دو مغلوب حریفش شد.

پس از این دیدار اما برخی از اخبار حاشیه ای نیز شنیده شد از جمله اینکه امیرقلعه نویی با سعید آقایی بازیکن سابقش در سپاهان و بازیکن حال حاضر پرسپولیس دچار درگیری لفظی شده است. موضوعی که سعید آقایی بعد از بازی رد کرد و انتشار فیلمی از حاشیه بازی نیز نشان می دهد که صحبت های رد و بدل شده میان مدافع و مربی سابق سپاهان دوستانه بوده است.

در این ویدئو قلعه نویی در حاشیه بازی و پیش از شروع مسابقه با سه بازیکن پرسپولیس ، وحید امیری، میلاد سرلک و سعید آقایی خوش و بش و گفت و گویی را انجام می دهد. او به بازیکنان پرسپولیس بابت حضور در فینال تبریک می گوید:" مبارک باشه رفتن به فینال، انشالله اول بشید به حق خدا و اهل بیت."

او اما خیلی زود سر شوخی را سعید آقای باز می کند:" سعید چطوری؟ آب تهران رو خوردی دیگه حال ما رو نمی پرسی؟"

شوخی سرمربی گل گهر البته با خنده و واکنش مثبت آقایی و دو بازیکن دیگر پرسپولیس همراه است و سپس آرزوی موفقیت برای یکدیگر کرده و جدا می شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkyzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تصاویری بسیار زیبا از دیدار پرسپولیس و سپاهان