تاریخ انتشار: 1399/08/13 22:49
کد خبر: 51714

پرسپولیس، تیم چهارم آسیا و ۹۶ جهان!

پرسپولیس دوباره به روند صعودی خود ادامه داد، استقلال بالاتر از سلتاویگو قرار گرفت و سپاهان، تراکتور و فولاد سه رتبه بعدی تیم های ایرانی را تشکیل دادند.
پرسپولیس، تیم چهارم آسیا و ۹۶ جهان!

در شرایطی که لیگ ایران هنوز آغاز نشده اما نتایج تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، روی رنکینگ جهانی وبسایت FootballDataBase تاثیر گذاشته است. پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران است و در آسیا هم پس از الهلال، کاوازاکی فرونتاله و چونبوک موتورز در رتبه چهارم قرار دارد. اگر دو تیم کاوازاکی و چونبوک به فینال آسیا نرسند، احتمالا پرسپولیس با پیروزی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان صدرنشین رنکینگ در قاره کهن خواهد شد.

سرخپوشان در رتبه جهانی 96اُم هستند و بالاتر از تیم هایی چون سمپدوریا، وردربرمن، الچه و... جای دارند. این در حالی است که پرسپولیس در چند ماه اخیر نیز جزو تیم های دو رقمی جهان بوده ولی با این حال شروع بد در لیگ برتر می‌تواند این تیم را دوباره به رتبه های سه رقمی هدایت کند.

 

استقلال در رنکینگ جهانی 215اُم است. آبی پوشان پایتخت که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافتند، توانسته اند بالاتر از سلتاویگو اسپانیا، پنارول اروگونه، اینگولشتات آلمان و... باشند.

در رنکینگ داخلی فوتبال ایران هم پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد پنج تیم اول هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npdoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلب دستیار کالدرون بلای جدید پرسپولیس؟