تاریخ انتشار: 1399/08/14 15:48
کد خبر: 51661

نقش متفاوت رسول با حضور محرم (عکس)

رسول نویدکیا یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان پیش از مصدومیت رباط صلیبی در فصل هفدهم بود ولی پس از آن دیگر فرصت چندانی پیدا نکرد.

رسول نوید کیا

به گزارش فرتاک ورزشی؛ نویدکیا تا دیدار برابر فولادخوزستان که در چارچوب هفته 22 ام رقابت های لیگ هفدهم برگزار شد، یکی از بازیکنان تعیین کننده سپاهان بود ولی در همین مسابقه بود که بلافاصله پس از استعفای کرانچار او نیز با مصدومیت شدیدی مواجه شد و تا ماه ها از ترکیب طلایی پوشان دور ماند.

تا رسول نویدکیا به فوتبال بازگردد، لیگ هجدهم شروع شده بود و امیرقلعه نویی تیم جدیدی را در سپاهان شکل داده بود و رسول نویدکیا طی دو سال حضور این مربی هیچ‌گاه نتوانست به بازیکن ثابتی تبدیل شود و به نیمکت نشین ثابت تیم تبدیل شده بود؛ کار به جایی رسید که او در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم قصد پیوستن به سایپا را داشت ولی این اتفاق در نهایت با مخالفت امیرقلعه نویی رخ نداد.

رسول نوید کیا

حالا اما با حضور محرم شرایط برای رسول هم تغییر کرده است. در باز های لیگ قهرمانان آسیا رسول یکی از مهره های مورد توجه سرمربی سپاهان بود و در بازی های دوستانه هم این روند ادامه داشته است و به احتمال فراوان رسول نویدکیا در لیگ بیستم یکی از بازیکنان خط میانی سپاهان خواهد بود که فرصت زیادی برای نمایش توانایی های خود به دست خواهد آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmbly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سپاهان راهی سایپا شد