تاریخ انتشار: 1399/08/15 17:04
کد خبر: 51573

محرومیت عیسی آل‌کثیر تائید شد (عکس)

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه پرسپولیس را رد کرد.
 محرومیت عیسی آل‌کثیر تائید شد (عکس)

صبح امروز جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آنلاین و با حضور عیسی آل کثیر و وکلای پرسپولیس برگزار شد و حالا ای اف سی در اطلاعیه ای اعلام کرده که استیناف خواهی رد شده و آل کثیر باید دوره محرومیت شش ماهه اش را سپری کند. جریمه 10 هزار دلاری هم باقی مانده است.

در نامه ای اف سی آمده است: «کمیته فرجام خواهی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس در مورد تصمیم کمیته انضباطی و اخلاق این کنفدراسیون که آقای عیسی آل کثیر را در مورد تخطی از بند 58.1 قوانین این کمیته مقصر شناخته بود، رد کرد.

کمیته فرجام خواهی رای صادر شده توسط کمیته انضباطی و اخلاق را به طور کامل تایید کرد. عیسی آل کثیر از هر گونه فعالیت فوتبالی (که شامل همه رقابت های رسمی و دوستانه داخلی و بین المللی است) برای 6 ماه محروم شده است و باید 10 هزار دلار نیز جریمه بپردازد.»

 

G9g9XoAJjXun

 

 

بنابراین آل کثیر علاوه بر این که فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد، نخستین بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را هم از دست می‌دهد و در دیدار های لیگ برتر هم تا نوروز 1400 غیبت خواهد داشت.

این در حالی است که امروز حمید مطهری در خصوص احتمال خط خوردن آل کثیر از فهرست گفته بود که در صورت رد درخواست استیناف خواهی او، کادرفنی در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

عیسی آل کثیر با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا از عوامل موفقیت پرسپولیس و صعود این تیم به فینال آسیا بود اما حالا در موقعیت سختی قرار گرفته است.

محرومیت او به دلیل شکایت یک فرد از خوشحالی پس از گل آل کثیر در دیدار با پاختاکور است و کمترین میزان جریمه هم در این باره اعمال شده اما پرسپولیسی ها امیدوار به بخشش این بازیکن بودند که حالا این اتفاق رخ نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3667xy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آل‌کثیر: دفاعیاتم را ارائه کردم و دیگر همه چیز دست خداست