تاریخ انتشار: 1399/08/16 20:03
سایپا صفر - صفر پرسپولیس
کد خبر: 51477

در حسرت سه امتیاز/ پرسپولیس فقط گل نزد! کار بزرگ شاگردان صادقی در اولین گام

«مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در اولین دیدار خود در لیگ بیستم با تساوی بدون گل مقابل سایپای تهران متوقف شد»

در حسرت سه امتیاز/ پرسپولیس فقط گل نزد! کار بزرگ شاگردان صادقی در اولین گام

پرسپولیس در هفته اول لیگ‌بیستم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان سایپای تهران بود.

 پرسپولیس در این دیدار کیفیت بالایی از نکات فنی را به نمایش گذاشت و بارها و بارها بروی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرد و چیزی جز بدشانسی و درخشش فوق‌العاده گلر آماده تیم سایپا نمی‌توانست مانع کسب اولین سه امتیاز شاگردان گل‌محمدی در لیگ بیستم شود.

پرسپولیسی‌ها که از نظر روانی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و اگر کم تجربگی مهدی عبدی مهاجم این تیم نبود، خیلی زود می‌توانستند به اولین گل خود در لیگ‌بیستم برسند.

گرفتن یکی دو‌ موقعیت از عبدی، گلر نارنجی‌پوشان را حسابی گرم کرد و در ادامه دیدار، بارها امیری ، پهلوان، کنعانی، سرلک و بقیه بازیکنان پرسپولیس را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.

زوج‌های کناری پرسپولیس خصوصا در سمت چپ  در این دیدار عملکرد چشم نوازی داشتند و کارهای ترکیبی متعدد نشان از کیفت بالای فنی سرخپوشان داشت.

اخراج کامیابی‌نیا، از تکراری‌ترین اتفاقات بازی‌های پرسپولیس، در این دیدار هم رخ داد و این تیم دقایق پایانی را با ده نفر ادامه داد.

سایپایی‌ها هم که بیشتر به فکر ضدحملات بودن یکی دوباری موفق به ایجاد خطر بروی دروازه حریف شدند و در دقایق پایانی دیدار، سیو مناسب حامد لک اجازه باز شدن دروازه پرسپولیس را به مهاجمان حریف نداد.

پرسپولیس به سه امتیاز بازی دست پیدا نکرد اما نشان داد با این سبک بازی همچنان مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی است و هواداران این تیم را امیدوار به هفته‌های آتی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adkpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار پرسپولیس و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید