تاریخ انتشار: 1399/08/17 14:56
کد خبر: 51417

دست خالی فکری روی نیمکت/ رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال با پنجره بسته

استقلال در حالی مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت که تعداد زیادی از نفراتش را در اختیار ندارد.
 دست خالی فکری روی نیمکت/ رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال با پنجره بسته

آبی‌های پایتخت اولین مسابقه خود در لیگ بیستم را عصر امروز مقابل مس رفسنجان برگزار می کنند. اگرچه استقلال درنقل و انتقالات تابستانی خریدهای خوبی داشت و ترکیبی کامل را در اختیار دارد اما نمی تواند در بازی اول از بازیکنان جدید خود استفاده کند.

با وجود تلاش های صورت گرفته پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشد تا ابی ها نتوانند قرارداد نفرات جدید خود را به ثبت برسانند و به همین خاطر محمود فکری مجبور است تیمش را با ترکیبی که از سال گذشته برجای مانده اند به زمین بفرستد.

رشید مظاهری، بابک مرادی، مهدی مهدی پور، محمد نادری، متین کریم زاده، احمد موسوی و حسین مرادمند 7 بازیکن جدید استقلال هستند که نمی توانند امروز به میدان بروند.

درچنین شرایطی البته محمود فکری بازیکنان خوب دیگری دارد که می تواند از حضور آنها بهره بگیرد. فکری که در آخرین بازی دوستانه ترجیح داد به جای استفاده از 3 دفاع مرکزی از سیستم 2-4-4 لوزی بهره بگیرد، به نظر می رسد در مسابقه امروز نیز همین آرایش را مد نظر داشته باشد.

سیدحسین حسینی مرد شماره یک آبی ها دروازه بان استقلال در مسابقه با مس است. در خط دفاعی وریا غفوری مدافع راست خواهد بود و هرویه میلیچ با وجود اینکه تمرین زیادی با استقلالی ها نداشته به خاطر نرسیدن نادری و کریم زاده در پست دفاع چپ به میدان می رود. در پست دفاع وسط هم اگرچه مرادمند نمی تواند به میدان برود اما عارف غلامی و محمد دانشگر دو بازیکنی هستند که شرایط حضور در ترکیب را دارند و در کنار آنها البته سیاوش یزدانی هم می تواند بازی کند.

در خط هافبک هم شرایط استقلال خوب است. مسعود ریگی احتمالا در ترکیب امروز استقلال هافبک دفاعی خواهد بود؛ فرشید باقری، فرشید باقری و آرش رضاوند 3 هافبک دیگر آبی ها هستند که می توانند به میدان بروند. همچنین به نظر می رسد سرمربی استقلال از زوج مهدی قایدی و ارسلان مطهری در خط حمله تیمش بهره بگیرد. در عین حال شیخ دیاباته نیز روی نیمکت حضور دارد که شاید در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کند.

اگرچه ترکیب 11 نفره استقلال بدون بازیکنان جدید تقریبا ایده آل به نظر می رسد اما دست فکری روی نیمکت بسیار خالی است. او با توجه به نرسیدن بازیکنان جدید باید تعدادی از نفرات جوان را روی نیمکت بنشاند تا در موقع لزوم از آنها استفاده کند.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی(سیاوش یزدانی)، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، فرشید باقری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qejxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه جانشینی سعادتمند در هیات مدیره استقلال مشخص شد

چرا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشد؟
اطلاعیه باشگاه: شفر گروکشی می‌کند