تاریخ انتشار: 1399/08/17 15:48
کد خبر: 51413

رادو: حتی یک یورو هم از پرسپولیس نگرفته‌ام!

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم پرسپولیس می‌گوید که بدون دریافت مطالباتش به ایران بازگشته است.
 رادو: حتی یک یورو هم از پرسپولیس نگرفته‌ام!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به ایران بازگشت تا در تمرینات تیمش شرکت کند. او پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا به خاطر برخورد مسئولان این باشگاه، به کشورش رفته بود و قصد بازگشت به ایران را هم نداشت اما سرانجام باتوجه به شرایط سرخ ها راضی به برگشت شد.

رادو که قرارداد بلند مدتی با پرسپولیسی ها دارد، بامداد روز شنبه به ایران آمد و از امروز می‌تواند در تمرینات حضور یابد و از بازی بعدی هم آماده استفاده خواهد بود. او در گفتگویی که پس از ورود به تهران با خبرنگار ما داشت، گفته است: «در کرواسی تمریناتم را به صورت مرتب انجام دادم و آماده هستم در صورت خواست کادرفنی، به میدان بروم.»

او در این گفتگوی کوتاه، درخصوص شایعه دریافت حقوقش گفت: «بدون دریافت حتی یک یورو به ایران آمده ام. به من گفته اند که به زودی حقوقت را خواهی گرفت. فکر می‌کنم این «انشالله» چند روزی طول بکشد. اگر هواداران پرسپولیس نبودند هرگز به ایران برنمی‌گشتم.»

وی در پایان نیز تصریح کرد: «در این مدت یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به من پیام داد و درباره اقامتم و وضعیتم از من سوال پرسید. خوشحالم که دوباره می‌توانم او، اعضای کادرفنی و هم تیمی هایم و البته هواداران را در کوچه و خیابان ببینم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmbx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 در آستانه شروع لیگ؛ خبری از ستاره متعصب پرسپولیس نیست (عکس)