تاریخ انتشار: 1399/08/21 01:04
کد خبر: 51163

نظری جویباری به سعادتمند: لطفاً ساکت باش!

علی نظری جویباری، معاون اسبق باشگاه استقلال با انتشار پستی علیه احمد سعادتمند حسابی از او انتقاد کرد.
نظری جویباری به سعادتمند: لطفاً ساکت باش!

علی نظری جویباری، معاون اسبق باشگاه استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان نوشت:

خواهشا برای آرامش تیم سکوت کن!

این یک درد است، شاید یک سرطان بدخیم، اسمش آشناست، شهرت کوتاه و آسان در فوتبال آنهم در تیمهای پر طرفدار! عادت کرده‌ایم به حضور هر از چند گاهی از مدیر عشق شهرت در رسانه‌های مختلف که به پاس خدمات بی‌نهایت و والایش به تاریخ استقلال باید تا آخر عمر شنونده حرف‌های تکراری که یک خطش حتما در مورد حقوق تجارت است باشیم...

عادت متعفن قبلی کم بود حالا نوبت ظهور پدیده‌ای جدید و خارق‌العاده رسیده است! استاد احمد سعادتمند نابغه مدیریت در ورزش، شاخه فوتبال، خاصه پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در آسیا را به اذن دستور مقام بالاتر که شهره آفاق است در لیگ قهرمانان آسیا منهدم کرد و از کسب ستاره‌ی سوم محروم نمود!

صراحتاً میگویم، ابایی هم ندارم، احمد سعادتمند نازنین که عمر حضورت در تیم ما به چند ماه هم نرسید و اوج هنرت از دست دادن ٢ جام بود، لطفا ساکت باش! به اندازه تمام عمرت شهرت یافتی و خدماتت عیان است پس لطفا ببند در آن کتابی را که حتی بلد نیستی از رویش بخوانی!

اگر ادامه دهی و آرامش استقلال ما را برای بیشتر دیده شدن بر هم بزنی حتماً در آن کتاب صفحات و فصولی است که با صدایی برایت میخوانیم که هرگز از شنیدنش لذت نخواهی برد؛ فعلا کلی گفتم، امیدوارم نیازی به بیان جزئیات نباشد!

نظری جویباری به سعادتمند: لطفاً ساکت باش!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqngg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی