تاریخ انتشار: 1399/08/23 00:33
کد خبر: 51031

دژاووی از گل آشنای کاوه رضایی به بوسنی

ایران با گل های رضایی و قایدی در نیمه دوم مقابل بوسنی به برتری رسید.
دژاووی از گل آشنای کاوه رضایی به بوسنی

در حالیکه تنها 23 ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود، وحید امیری روی یک حرکت خوب و پرس شدید، توپ را از بویان ناستیچ گرفت و پاسش را به کاوه رضایی داد و مهاجم تیم شارلوا دروازه بوریچ را گشود تا شاگردان اسکوچیچ از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند.

پرس وحید امیری روی صحنه گل، شباهت جالبی به صحنه گل پرسپولیس به النصر داشت. روی تک گل سرخپوشان به النصر، وحید امیری با سماجت و پرس، توپ را از مدافع النصر گرفت و با پاس خوبی به بشار رسن، پایه گذار عبدی بود. گلی که پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد.

اما گل کاوه رضایی نیز برای فوتبالدوستان بسیار آشنا بود. رضایی در دربی 85 که با برتری 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس به پایان رسید، پاس بلندی را از امید نورافکن گرفت و پس از اینکه به عرض زد، با پای چپ دروازه بیرانوند را باز کرد. کاری که دقیقا امشب نیز در دیدار مقابل بوسنی انجام داد تا ذهن فوتبالدوستان به سوی آن شهرآورد معروف برود.

این دومین گل ملی رضایی نیز بود. کاوه که تا امروز 13 بازی برای تیم ملی انجام داده، پیش از این در بازی دوستانه مقابل سیرالئون که با پیروزی 0-4 تیم ملی به پایان رسیده بود، موفق به گلزنی شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj8ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی در نظرسنجی بهترین مربیان لیگ قهرمانان آسیا