تاریخ انتشار: 1399/08/23 04:51
کد خبر: 51021

قائدی در رختکن تبریک باران شد!

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود تحت هدایت دراگان اسکوچیچ با یک بازی خوب و زیبا، توانست میزبانش تیم ملی بوسنی و هرزگوین را در سارایوو شکست دهد.
 قائدی در رختکن تبریک باران شد!

در این دیدار و در حالی که تنها 23 ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود، کاوه رضایی با یک ضربه بغل پای زیبا دروازه حریف را باز کرد و این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود.

در دقیقه 82 مهدی قایدی مهاجم 21 ساله استقلال به جای علی قلی زاده به زمین مسابقه رفت و پس از 8 دقیقه حضور در زمین، روی پاس بسیار خوب سعید عزت اللهی صاحب یه موقغیت ایده آل شد. قایدی در گوشه محوطه جریمه با یک ضربه سر ضرب و زیبا دروازه بوسنی را باز کرد تا برتری ایران قاطعانه تر شود.

قایدی در حالی توانست اولین گل ملی خود در دومین بازی برای تیم ملی ایران را به ثمر برساند که مجموع دقایق حضور او در این 2 مسابقه به 25 دقیقه هم نمی رسد.

باشوی کوچک در دیدار مقابل ازبکستان در دقیقه 75 به جای سردار آزمون به میدان رفت تا نخستین بازی ملی خود را انجام دهد. او در دیدار امشب مقابل بوسنی نیز 8 دقیقه برای تیم ملی ایران به زمین رفت و موفق به زدن نخستین گل ملی خود شد.

قایدی که در فصل گذشته در ترکیب استقلال فوق العاده ظاهر شد، اکنون مزد بازی خوبش در لیگ نوزدهم را گرفته تا به اسکوچیچ نشان دهد که توانایی حضور در ترکیب فیکس تیم ملی ایران را دارد.

جالب اینکه  مهدی از گلی که زد واقعا راضی بود وبعد از بازی به طور ویژه از سعید عزت الهی به خاطر پاس زیبایش تشکر کرد.جالب اینکه بعد از بازی همه ملی پوشان در رختکن قایدی را تبریک باران کردند و به او بابت اولین گل ملی اش در رده بزرگسالان تبریک گفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xevbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهدی قایدی و طلسمی که شکسته نمی شود