تاریخ انتشار: 1399/08/23 18:48
کد خبر: 50992

عابدزاده: خیال پدرم از حضور من در دروازه تیم ملی راحت بود

امیررضا عابدزاده می‌گوید از اعتماد به نفس بالای پدرش در هر شرایط، انرژی می‌گیرد و به همین دلیل هم خیال پدرش در بازی با بوسنی راحت بود.
عابدزاده: خیال پدرم از حضور من در دروازه تیم ملی راحت بود

امیررضا عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل بوسنی که با حضور او در درون دروازه رقم خورد گفت: خدا را شکر یک اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و مقابل تیم خیلی خوب بوسنی به پیروزی رسیدیم. اردوی خوب داشتیم که متاسفانه کوتاه بود و نتوانستیم خیلی تمرین کنیم. با این حال با برگزاری جلسات فنی و همدلی بچه‌ها، این موضوع را جبران کردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم.

او درباره بازی برابر بوسنی و کلین شیت در این  مسابقه گفت: می‌دانستیم بوسنی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما همدل بودیم و انرژی مثبتی در تیم وجود داشت که با تلاش بازیکنان تیم نتیجه خوبی را به دست آوردیم و اعتماد به نفس تیم ملی برای بازی‌های آینده افزایش یافت.

دروازه‌بان تیم ملی درباره واکنش پدرش، احمدرضا عابدزاده به حضور او در درون چارچوب دروازه ایران گفت: همیشه با پدرم صحبت می کنم. او هم خوشحال بود که توانستم به تیم ملی کمک کنم و در نهایت با تیم ملی به پیروزی برسیم. وقتی ایران می‌برد، همه خوشحال می‌شوند و پدر من هم از این قاعده مستثنی نیست.

عابدزاده درباره اینکه آیا پدرش برای این مسابقه و حضور وی در درون چارچوب استرس داشت یا خیر گفت: خیال پدرم همیشه راحت است. من هم به خاطر اعتماد به نفس بالای او، انگیزه می‌گیرم . در برابر بوسنی کل تیم خوب بود و همه با خیال راحت بازی کردند چرا که کادرفنی نکات لازم را گفته بود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی خوب دفاع کردیم و در خط حمله بهتر عمل کردیم. البته موقعیت‌هایی هم داشتیم که از دست رفت. با این حال مهم پیروزی در مسابقه و افزایش آمادگی و اعتماد به نفس تیم بود که رخ داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkr5r

آخرین اخبار