تاریخ انتشار: 1399/08/24 17:16
کد خبر: 50932

طاهرخانی گزینه پرسپولیس و یحیی نیست

برخلاف شایعات شکل گرفته طی ساعات اخیر، مدافع سابق استقلال در گزینه های حال حاضر پرسپولیس قرار ندارد.
 طاهرخانی گزینه پرسپولیس و یحیی نیست

شاهین طاهرخانی، مدافع جوان استقلال که بعد از مدت کوتاه حضور در جمع آبی‌پوشان و به دلیل فرصت کمی که برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورد، قراردادش را فسخ کرده در حاشیه اخبار نقل و انتقالاتی حول حضور در پرسپولیس قرار گرفته است.

در این ارتباط اما خبر می‌رسد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی در شرایط فعلی قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را ندارند. پرسپولیس که توانسته به عنوان چهار قهرمانی اخیر فوتبال ایران دست یابد و در حال حاضر نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، در شرایطی که هفت سهمیه خود را در اختیار گرفته، به دنبال جذب بازیکنی خواهد بود که در لیگ قبلی از پارامترهای فنی مدنظر کادرفنی برخوردار باشد و با حضور مستمر و نمایش کیفی بالای خود توانسته باشد، نظرها را جلب کند.

با این شرایط و البته با بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس، در شرایط کنونی جذب شاهین طاهرخانی، مدافع سابق استقلال در دستور این باشگاه و کادرفنی قرار ندارد و گفته می‌شود در صورت رقم خوردن برخی اتفاقات و تغییر دیدگاه در این زمینه، احتمال رقم خوردن این اتفاق با "احتمال پایین" شکل خواهد گرفت.

طاهرخانی که اکنون مورد توجه دو باشگاه پیکان و گل گهر سیرجان نیز قرار دارد، طی ساعات اخیر با فشار فضای مجازی به پرسپولیس لینک شده که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده، این موضوع صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای این انتقال ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3em9da

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شکاری: بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است