تاریخ انتشار: 1399/08/25 00:24
کد خبر: 50899

گوچی نمی‌توانست در فینال آسیا بازی کند!

انتقال رضا قوچان‌نژاد به پرسپولیس اگر محقق هم می‌شد طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌توانست برای این تیم بازی کند.
گوچی نمی‌توانست در فینال آسیا بازی کند!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با توجه به تأیید محرومیت عیسی آل‌کثیر و جدایی شجاع خلیل‌زاده روی جذب یک مهاجم و یک مدافع میانی تأکید دارد. در جلسه‌ای هم که قبل از بازی با سایپا بین سرمربی پرسپولیس با جعفر سمیعی برگزار شد، مدیرعامل باشگاه از گل‌محمدی درخواست کرد فهرست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار باشگاه قرار بدهد تا اقدام‌های لازم برای تقویت تیم انجام شود.

برهمین اساس گل‌محمدی هم پس از پایان نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر این فهرست را به باشگاه ارائه کرده تا در فاصله‌ای که اتمام نقل و انتقالات باقی مانده، بازیکنان مد نظر او جذب شوند. در این راستا شنیده شد ایمان سلیمی و رضا شکاری (‌تراکتور تبریز)، فرشاد فرجی (‌شهرخودرو مشهد) و البته رضا قوچان‌نژاد (زووله هلند) گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس بودند. شاید جالب‌ترین نام این لیست زننده گل صعود ایران به جام جهانی‌ ۲۰۱۴ برزیل مقابل کره‌جنوبی باشد. رضا قوچان‌نژاد که گفته می‌شود تعلقاتی هم به رنگ قرمز داشته و در سال‌های اخیر همواره اسم او برای پیوستن به پرسپولیس شنیده شده است.

از دوران برانکو تا کالدرون و حالا یحیی گل‌محمدی نام گوچی برای بازی در پرسپولیس شنیده شده اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. در زمان برانکو گفته می‌شد سروین بیات (‌خواهر ساره بیات بازیگر مطرح سینمای ایران)، همسر رضا قوچان‌نژاد نمی‌تواند در ایران زندگی کند و اصرار دارد او در اروپا فوتبال بازی کند. این مرتبه اما به‌نظر می‌رسد قضیه کمی فرق کرده باشد. هرچند رضا قوچان‌نژاد خودش مستقیم با پرسپولیسی‌ها صحبت نکرده اما همه چیز را به مدیربرنامه‌هایش سپرده است.

گویا مدیربرنامه‌های مهاجم ایرانی زووله هلند درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار یورویی از باشگاه پرسپولیس داشته که فراهم کردن آن کاری بس دشوار بود. با توجه به گرانی سرسام‌آور قیمت ارز خارجی ازجمله یورو در کشورمان، خرید رضا قوچان‌نژاد هزینه گزافی برای باشگاه ایرانی دارد. پرسپولیس توانسته در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۷ بازیکن زیر ۴ میلیارد و حتی ۳ میلیارد تومان خریداری کند و حالا جذب مهاجم ۵۰۰ هزاریورویی کمی دشوار است.

هرچند رضا قوچان‌نژاد یک مهاجم چهارچوب‌شناس و باتجربه است که در تیم ملی کشورمان هم نمایش درخشانی داشته اما مشکل مالی پرسپولیس برای خرید او بر کسی پوشیده نیست. از آن گذشته طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، رضا قوچان‌نژاد یا هیچ بازیکن جدیدی نمی‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در این بازی حساس و حیاتی از داشتن عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان محروم است و در صورت خرید جدید هم قادر به استفاده از آنها نیست. به عبارت بهتر رضا قوچان‌نژاد یا هر بازیکن دیگری که از امروز پیراهن پرسپولیس را بپوشد فقط می‌تواند در لیگ برتر، جام‌ حذفی و مسابقات لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا حضور پیدا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ldrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی بهتری مربی غرب آسیا شد