تاریخ انتشار: 1399/08/27 12:50
سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین مطرح کرد:
کد خبر: 50741

سپاهان نوین شاکله و انسجام خوبی دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین در گفتگویی اظهار داشت:خوشبختانه سپاهان نوین با بازیکنان خوب و حمایت‌های باشگاه شاکله و انسجام خوبی دارد و با تمام توان برای کسب موفقیت در لیگ دسته 3 مبارزه می‌کند.
 سپاهان نوین شاکله و انسجام خوبی دارد

سعید اورنگی درباره وضعیت تیم سپاهان نوین اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  و اقدامات انجام شده، تیم فوتبال سپاهان نوین که تیم دوم سپاهان است، وضعیت مناسب و شاکله خوبی به خود گرفته است و بازیکنان خوبی را از تیم‌های پایه سپاهان و نیز بازیکنانی که پیش از این با ما بوده و به تیم‌های دیگری رفته بودند، اکنون جذب کردیم و امیدواریم که بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به جذب دو نفر از اعضای تیم سپاهان نوین برای بازی در تیم اصلی سپاهان افزود: با حضور محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان و کادر فنی این تیم، از 10 نفر از بازیکنان تیم سپاهان نوین تست گرفته شده و دو نفر از این بازیکنان برای تمرین با تیم بزرگسالان سپاهان انتخاب شدند و امیدواریم که بتوانند برای این تیم موثر ظاهر شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین با اشاره به وضعیت مطلوب آکادمی فوتبال سپاهان و تیم‌های پایه این باشگاه بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر آکادمی باشگاه سپاهان بسیار مطلوب ظاهر شده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تصمیم‌گیری‌های حساب شده و مدیریت خوب به یکی از بهترین آکادمی‌های ایران بدل شده است.

وی درباره اهمیت تیم‌های پایه و لزوم توجه به این تیم‌ها خاطرنشان کرد: تیم‌های پایه همواره بعنوان پشتوانه تیم‌ها به حساب می‌آیند واز این لحاظ اهمیت بسیاری دارند. ما اگر بتوانیم 4 بازیکن خوب به تیم بزرگسالان و فوتبال کشور معرفی کنیم، کمک خوبی به تیم سپاهان کرده‌ایم. آکادمی‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و می‌توانند استعدادهای بسیار خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنند؛ افرادی نظیر علی کریمی ، احسان حاج‌صفی ، رضامیرزایی و...از دل همین آکادمی و تیم‌های پایه سپاهان آمدند و خوش درخشیدند.

اورنگی ادامه داد: ما باید به تیم‌های پایه سپاهان اهمیت بدهیم و اجازه ندهیم بازیکنانی که سال‌ها در این تیم‌ها بازی کرده‌اند و در این باشگاه رشد کرده‌اند به راحتی از سپاهان جدا شوند. خوشبختانه این موضوع با حضور آقای ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان و نیز با حضور آقای نویدکیا بر روی نیمکت این تیم، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و نام پر افتخار سپاهان بیش از پیش بدرخشد.

وی با گلایه از کم لطفی تیم ملی به آکادمی‌ها به ویژه آکادمی سپاهان افزود: ما بازیکنان بسیار خوبی در سطح ملی داشته‌ایم که می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند اما متاسفانه دیده نشدند و چراکه استعدادیاب‌ها و مربیان تیم ملی به آکادمی‌ها سر نمی‌زنند و به همین دلیل هم هست که متاسفانه تیم‌های پایه ملی ما نتایج خوبی نمی‌گیرد.

سرمربی سپاهان نوین با اشاره به حمایت‌های باشگاه سپاهان از تیم سپاهان نوین خاطرنشان کرد: در حوزه مربیگری اصطلاحی وجود دارد به عنوان «تیم پشت تیم» به این معنی که وقتی تیمی تلاش می‌کند و نتیجه می‌گیرد، پشت این تیم، تیم دیگری وجود دارد که آن را حمایت می‌کند؛ تیمی متشکل از مدیرعامل و همه ی عوامل  و به طور کلی مجموعه باشگاه سپاهان؛ همچنین تیم دیگری بانام شرکت فولاد مبارکه اصفهان  از مجموعه باشگاه سپاهان حمایت  می‌کند و این یکپارچگی و حمایت‌ها باعث می‌شود که یک تیم و مجموعه نتیجه بگیرد که این موضوع خوشبختانه در باشگاه سپاهان بسیار پررنگ است و به خوبی جریان دارد.

وی پیرامون وضعیت لیگ دسته سه و برنامه سپاهان نوین افزود: همه مربیانی که کار کرده‌اند می‌دانند که لیگ دسته 3 از لیگ دسته یک و دو دشوار تر است و همه تیم‌ها برای صعود می‌جنگند و مشکلات خاص خودش را دارد؛ ما تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیریم اما همچنان نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌‌توانیم قول قهرمانی و صعود به لیگ دسته دو را بدهیم اما تلاشمان را میکنیم که بهترین نتایج را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qerd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زنده‌روح: مقابل سپاهان کیفیت بالایی داشتیم

سپاهان جاده موفقیت مستقیم نیست
درس بزرگ از دیدار اول