تاریخ انتشار: 1399/08/29 12:07
کد خبر: 50602

تصمیم جالب فکری؛ او با اسکوچیچ صحبت می کند

بر خلاف صحبت هایی که در گذشته مطرح شده بود محمود فکری رابطه بسیار خوبی با وریا غفوری دارد. کاپیتان تیم آبی ها. محمود فکری که خود در دوران بازیگری سال های متمادی کاپیتان بوده به خوبی می داند که این بازیکن می تواند تاثیر بسزایی در اردوی تیمش داشته باشد.
 تصمیم جالب فکری؛ او با اسکوچیچ صحبت می کند

سرمربی استقلال در روزهای ابتدایی حضور در تیم آبی به دفعات با وریا غفوری جلسات خصوصی را برگزار کرد چرا که بر این عقیده بود یکی از دلایل عدم نتیجه گیری تیم در فصول اخیر جدی نگرفتن نظم و انضباط تیمی بود که بدون شک می تواند منجر به بی نظمی تاکتیکی در زمین شود و از وریا خواست در صف اول اهمیت به این موضوع باشد و دیگر بازیکنان را هم ترغیب رعایت این فاکتور مهم نماید که به نظر می رسد این مسیر به خوبی طی شده است؛ با همه مشکلاتی که تیم استقلال در روزهای اخیر با آن درگیر بوده است.

 محمود فکری حالا که از نظم و انضباط تیمش خرسند به نظر می رسد می خواهد به وریا کمک کند. برای دعوت به اردوی تیم ملی. اگر وریا در اردوی آتی از سوی اسکوچیچ دعوت نشود سرمربی استقلال در اینباره مستقیما با سرمربی تیم ملی صحبت خواهد کرد. پیش تر زمانی که محمود فکری سرمربی نساجی بود اسکوچیچ در اردوی این تیم حاضر شد و در نشستی که با محمود فکری داشت اذعان کرد همیشه در کمپ تیم های ملی منتظر مربیان تیم های باشگاهی است و  از نظرات و پیشنهادات آنها استقبال خواهد کرد. محمود فکری به این نکته صریح اشاره کرده اگر نیاز باشد در مورد کاپیتان تیم استقلال با اسکوچیچ صحبت خواهد کرد.

اسکوچیچ در یکی دو اردوی اخیر علاوه بر وریا غفوری که در ترکیب تیم آبی بازیکن آماده ای بشمار می رود رامین رضاییان را هم به اردوی تیم ملی دعوت نکرده. او در هفته های اخیر صادق محرمی و مهدی شیری را به این دو بازیکن ترجیح داده است. با این حال تیم ملی در دو بازی دوستانه اخیر در برابر تیم های ازبکستان و بوسنی هم خوب بازی کرده و هم به نتیجه پیروزی دست پیدا کرده است. البته سرمربی استقلال در یکی دو روز پیش رو درگیر بازی با فولاد است؛ یکی از بازی های مهم استقلال در فصل جاری و بعد از این بازی در مورد صحبت با اسکوچیچ در مورد وریا غفوری تصمیم گیری خواهد کرد.

پیش تر پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم آبی و هم چنین احمد مددی سرپرست باشگاه در مورد عدم دعوت از وریا موضع منفی گرفته بودند و به نفع کاپیتان تیم مصاحبه کردند. اسکوچیچ سعی کرده با این مصاحبه ها برخورد منطقی داشته باشد. بدون شک اسکوچیچ دوست ندارد وارد جنگ های روانی شود چرا که این به ضرر تیم ملی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277mo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود فکری: تا عصری تکلیفم با استقلال مشخص می‌شود