تاریخ انتشار: 1399/08/29 16:18
کد خبر: 50593

تارتار: پرسپولیسی‌ها انتظار دارند به پیکان خیانت کنم؟!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من به باشگاه قول دادم طوری کار کنیم که در پایان فصل دغدغه سقوط نداشته باشیم.
 تارتار: پرسپولیسی‌ها انتظار دارند به پیکان خیانت کنم؟!

مهدی تارتار که تنها چند روز بعد از قبول هدایت پیکان در اولین بازی لیگ بیستم هدایت این تیم را برابر صنعت نفت آبادان برعهده داشت، همراه با بازیکنان دست خالی از آبادان برگشت. با این حال با جذب چند بازیکن در روزهای اخیر تارتار امیدوار است پیکان روند رو به رشدی را در هفته های آینده طی کند.

سرمربی پیکان دو روز بعد از شکست برابر نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر صحبت هایی را درباره شرایط این تیم انجام داده که در ادامه می خوانید.

در بازی اول کامل نسبت به تیم شناخت نداشتم

بازی با صنعت نفت مستحق باخت نبودیم. اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد، می توانستیم برنده بازی باشیم، اما دلایلی داشت که بازی را واگذار کردیم. اصلی ترین دلیلش هم عدم شناخت کامل من نسبت به تیم بود. ما خیلی دیر به تیم اضافه شدیم و در برخی از پست ها از نظر کمی دچار مشکل هستیم. البته بودیم و الان کمی شرایط بهتر شده چون دیروز توانستیم چند بازیکن را در پست های دفاع وسط و مهاجم جذب کنیم. به هر حال آن بازی تمام شده و امیدواریم در بازی های آینده طوری بازی کنیم که این شرایط به وجود نیاید و انشاله با برد روحیه بهتری به دست بیاوریم.

از دو خرید دیروزمان راضی هستیم

مطمئنا نتوانستیم همه نفراتی که مدنظر بودند را بگیریم چون دیگر بازیکنی نمانده بود. من دو روز مانده به مسابقات به تیم اضافه شدم، اما در همان فرصت کوتاه هم باشگاه خیلی تلاش کرد. ما توانستیم در دو پست حداقل نفراتی که مدنظرمان بود را جذب کنیم. از این اتفاق راضی هستیم. 

برای رفتن حق وردی به پرسپولیس شرط داشتم

من واقعا به حال افرادی که بد ما را قضاوت می کنند، تاسف می خورم. از آن دسته افرادی که انتظار داشتند ما بازیکن خودمان را به پرسپولیس بدهیم، یک سوال دارم. پرسپولیس برای من عزیز است و همیشه اعلام کردم وقتی تیم ندارم، تیم اولم پرسپولیس است. اما وقتی تیم دارم، تیم اول من همان تیمی است که در آن کار می کنم. سوالم است. آن دوستان این توقع را هم دارند که مربی پرسپولیس به این تیم خیانت کند که الان این توقع را از من دارند؟ من روز اولی که به پیکان آمدم، گفتم برای اولین خرید باید دفاع وسط بگیریم. شما دیدید که ما روز آخر هم دفاع وسط گرفتیم. حجت حق وردی از بازیکنان باتجربه ما است و با من هم صحبت کرد. من هم به او قول دادم که اگر بتوانیم بازیکنی مثل خودش بگیریم، می توانیم آزادش کنیم. روی محمد طیبی با توجه به شرایط نفت آبادان نظر داشتیم، اما وقتی نتوانستیم او را بگیریم، به خود حجت هم گفتم که نمی توانیم رضایت نامه او را بدهیم. ما فقط یک دفاع وسط در تیممان داریم که آن هم حق وردی است. 

طاهرخانی بعد از عدم توافق با پرسپولیس با ما بست

با توجه به نیازمان شاهین طاهرخانی را جذب کردیم. البته این بازیکن در ابتدا در باشگاه ما بود که وقتی پرسپولیسی ها او را خواستند، به باشگاه پرسپولیس رفت و وقتی توافق نکرد، برگشت تا با ما قرارداد ببندد. من از هواداران فهیم پرسپولیس انتظار دارم. البته همواره اکثر آن ها به من لطف دارند، اما تعداد اندکی هستند که خوب قضاوت نمی کنند. من نمی توانم به پیکانی که دست من امانت است، خیانت کنم. من باید هر طور شده به این تیم خدمت کنم. باید پولی که در زندگی مان می بریم، حلال باشد. درست است که از پرسپولیس خیلی چیزها به دست آوردم، اما در مکتب پرسپولیس و پاس یاد گرفتیم که به تیممان وفادار باشیم. امیدوارم درست قضاوت کنند. پیکان باشگاه بزرگی است که کارگران زیادی برای آن زحمت می کشند و به این تیم عشق می ورزند. 

قول دادم دغدغه سقوط نداشته باشیم 

با توجه به اینکه ما خیلی دیر اضافه شدیم و تیمی که بسته شده، 70، 80 درصد قبل از ما بوده، من به باشگاه قول دادم طوری کار کنیم که در پایان فصل دغدغه سقوط نداشته باشیم. ما هم با توجه به سابقه کاری خود از خودمان انتظار داریم که با نتایجی خوب و درخور پیکان به فصل پایان دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe85q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تارتار: می‌توانیم در این شرایط سخت موفق باشیم/ پیکان را به یک تیم مدعی تبدیل خواهیم کرد