تاریخ انتشار: 1399/08/29 22:15
کد خبر: 50569

گلایه منصوریان؛ دستمزد داوران کم است!

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران از داوری این بازی تعریف و تمجید کرد. این اتفاق در حالی افتاده که تقریبا همه کارشناسان داوری معتقدند گل تراکتور آفساید بوده است.
گلایه منصوریان؛ دستمزد داوران کم است!

منصوریان درباره داوری بازی و صحنه گل تراکتور که به نظر می‌رسید آفساید بود، گفت: ما اینقدر دور بودیم که نتوانیم این صحنه را ببینیم. خسته نباشید به رضا کرمانشاهی و تیم داوری ایشان می‌گویم که فوق‌العاده خوب قضاوت کرد و مسلط بود. خوشحالم که ایشان برگشت. حتی اگر می‌باختیم هم می‌گفتم ایشان خوب قضاوت کرد. در صحنه گل هم بازیکن نساجی مقداری جلوتر بود. اگر داور دیگری بود مدیریت سختی انجام می‌داد. خواهش می‌کنم از فدراسیون فوتبال که به این نکته توجه داشته باشند که نمی‌شود بازیکن و مربی بالای یک میلیارد پول بگیرند و داور بازی فقط یک میلیون تومان بگیرد! همه داوران ما چند شغله هستند. من از فدراسیون خواهش می‌کنم با ۲۰ داور لیگ برتر قرارداد حرفه‌ای ببندند. نمی‌شود ما حرفه‌ای باشیم ولی داوران ما آماتور باشند. با ۲۰ بازیکن قرارداد ببندند که کلا ۱۰ میلیارد می‌شود و این مبلغ را تقسیم بر ۱۶تیم لیگ برتری کنند تا حق داوری داده شود.

وی اشاره کرد: نمی‌شود که داور ۲۰ بازی داوری کند و در آخر ۲۰ میلیون پول بگیرد. نمی‌شود که کل خدمات ما به بازیکن و مربی باشد. اگر داور حداقل ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد داشته باشد تمرکزش را روی زندگی حرفه‌ای می‌گذارد و صبح و شبش را برای داوری می‌گذارد. در حق داوران ما فوق‌العاده ظلم می‌شود. اینکه به خود اجازه می‌دهیم درباره داوری رضا کرمانشاهی حرف بزنیم بی احترامی به سیستم است. داور ممکن است اشتباه کند، ما در هفته قبل دو امتیاز از دست دادیم ولی این چیزی از مدیریت سید علی کم نمی‌کند. از بهاروند و نبی خواهش می‌کنم به داوران احترام بگذارند و قرارداد رسمی با آنها ببندند. از هر باشگاه ۷۰۰-۶۰۰ میلیون برای حق داوری بگیرند. در لیگ یک هم هر باشگاه ۳۰۰ میلیون پول بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe8rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در نشست خبری شرکت نکرد