تاریخ انتشار: 1399/09/01 14:47
کد خبر: 50446

بیانیه باشگاه تراکتور در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پیشین این باشگاه

باشگاه تراکتور تبریز در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پیشین این باشگاه بیانیه‌ای را صادر کرد.
 بیانیه باشگاه تراکتور در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پیشین این باشگاه

و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، هیئت مدیره باشگاه طی بیانیه‌ای به اظهارات محمد علیپور که در صفحه شخصی ایشان منتشر شده واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

بنا نداشتیم که در این مقطع به حواشی تغییر مدیریت باشگاه واکنشی داشته باشیم و در همین راستا طی روزهای گذشته براساس اصول اخلاقی و حرفه‌ای سکوت اختیار کردیم تا باشگاه تراکتور ضمن حفظ آرامش با کمترین حاشیه از این ورطه عبور کند. اما اظهارات شب گذشته جناب آقای علیپور ما را به جبر بر آن داشت که صرفاً جهت تنویر افکار عمومی مواردی را به اطلاع هواداران پرشورمان برسانیم.

باشگاه تراکتور در مقام شخصیت حقوقی و به جهت حفظ منافع باشگاه از ورود به بحث فردی اجتناب نموده و هرگونه دامن زدن به حواشی را به ضرر باشگاه می‌داند. از این روی، آنچه آقای علیپور در مصاحبه خود مطرح کردند موضوعاتی است که می‌بایست در داخل خانواده بزرگ تراکتور مطرح شود و رسانه‌ای کردن آنان جز ایجاد حاشیه و مه‌آلود کردن فضا(!) هیچ عایدی به همراه ندارد.

اختلاف‌نظر در هر مجموعه وجود دارد و طبیعی است که کل مجموعه می‌باید براساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مالک و هیئت مدیره حرکت کند و به تبع خارج شدن از این ریل تبعات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

مسلماً مالک و هیئت مدیره باشگاه صلاح امور را به جهت سرمایه‌گذاری کلان صورت گرفته از لحاظ مادی و معنوی، بهتر از همه می‌دانند و اگر تأکیدی برای اجرای یک امر وجود دارد قطعاً از تمامی جوانب بررسی و سنجیده شده است و به بیانی دیگر نیاز به دایه مهربان‌تر از مادر نیست!

در نهایت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های آقای علیپور طی دوره حضورشان در باشگاه بزرگ تراکتور،  بار دیگر تأکید می‌شود که برای تمامی موارد مطرح شده از سوی ایشان جواب‌های مستند وجود دارد اما صرفاً به‌خاطر حفظ آرامش تیم و دوری از حاشیه در این مقطع همچنان در موضع سکوت می‌مانیم.

باشد که سایر عزیزان نیز با رعایت اخلاق ، به این سکوت ما احترام قائل شوند.

لازم به ذکر است با توجه به نام بردن از معاونت اقتصادی، ارتباطات و رسانه‌‌ی باشگاه ایشان هم در وقت مقتضی در مورد اظهارات ایشان موارد خود را مطرح خواهند کرد.

و من الله توفیق»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo9de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض باشگاه تراکتور به فسخ یک طرفه شکاری