تاریخ انتشار: 1399/09/01 20:02
کد خبر: 50417

آکروبات ناکام شیری روی سر نعمتی (عکس)

پرسپولیس در بازی برابر صنعت نفت به دفاع منسجم و بازی تاکتیکی نفت برخورد کرد و از همین رو برای رسیدن به گل اول بازی سختی زیادی را تحمل کرد.
 آکروبات ناکام شیری روی سر نعمتی (عکس)

پرسپولیس که فصل را با تساوی شروع کرده بود در هفته دوم به دنبال اولین سه امتیازش در لیگ بیستم و در یک بازی خانگی بود. اما صنعت نفت با یک برنامه از پیش تعیین شده و تاکتیک منسجم دفاعی کار را برای پرسپولیس که در عطش گلزنی بود سخت کرد. با اینحال در دقیقه و روی یک حرکت ترکیبی از سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان به یک پنالتی دست پیدا کرد.

سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی گل اول پرسپولیس را زد تا با جلو آمدن آبادانی ها ، شاگردان یحیی بتوانند راحت تر به کار ادامه دهند. با این وجود گل پرسپولیسی ها که اولین گل آن ها در لیگ بیستم هم بود برایشان بسیار خوشحال کننده بود به طوری که بازیکنان بعد از گل شادی گل های منحصر بفردی را به نمایش گذاشتند. در حالی که نعمتی به سمت جایگاه خالی تماشاگران و البته لنزهای آماده دوربین عکاسان می رفت، ناگهان روی زمین نشست تا حرکت آکروباکتیک مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس ناکام مانده و باعث زمین خوردن این بازیکن شود.

شیری قصد داشت با گذاشتن دست هایش روی شانه های نعمتی از روی سر این بازیکن بپرد؛ مدلی از خوشحالی گل که کریم باقری در زمان فوتبالش اجرا می کرد. کریم با این مدل خوشحالی یک پرش بلند و قابل توجه انجام می داد اما تغییر مسیر سیامک خوشحالی گل مدنظر شیری را خراب کرد. هرچند شیری آنقدر از گل اول تیمش خوشحال بود که این خوشحالی ناکام و زمین خوردن را خیلی زود فراموش کرد.

 

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qezbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیامک نعمتی: در هر پستی نیاز باشد به میدان می‌روم