تاریخ انتشار: 1399/09/01 20:48
کد خبر: 50413

سیامک، نجات بخش/ نعمتی، نعمت پرسپولیس

«سیامک‌نعمتی بازیکن پرسپولیس باز هم این تیم را از بحران نجات داد»
سیامک، نجات بخش/ نعمتی، نعمت پرسپولیس

تیم پرسپولیس تهران در دومین دیدار در فصل جدید به سختی و با تک‌گل سیامک نعمتی هافبک خود از روی نقطه پنالتی از سد حریف آبادانی‌اش گذشت.

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر، با گذراندن مشکلات حاشیه‌ای فراوانی که پس از صعود به فینال لیگ قهرمان آسیا تجربه کرد، در نخستین دیدار خود در فصل جدید در نتیجه گیری موفق نبود و همین موضوع موجب ایجاد یک فشار روانی بروی بازیکنان این تیم شده بود.

در روز‌ی که پرسپولیس بازیکنان زیادی را به دلایل مختلف در اختیار نداشت، سیامک نعمتی یک نمایش قابل قبول را ارائه داد و تک گل تیمش را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا اجازه ندهد بحران بر تیمش سایه افکند.

نعمتی همیشه در روزهای سخت در نقش ناجی تیمش ظاهر شده است.

نعمتی با اینکه پست تخصصی خودش هافبک است، چه روزی که در نقش مهاجم گل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در مقابل السد را به ثمر رساند و چه در همین مسابقات لیگ قهرمانان آسیافصل جاری در دوحه که در پست دفاع راست، خوش درخشید، به کمک تیمش آمده است.

نعمتی که در  زمان برانکو از پیکان به پرسپولیس آمد، همواره در حال جنگیدن برای اثبات توانایی‌های خود بود و حتی روز‌هایی که پرسپولیس شش هفت هافبک آماده در اختیار داشت، از مبارزه نهراسید.

هافبک راست ‌پای سرخپوشان حالا به مهره‌ی قابل اتکا برای تیمش تبدیل شده و شماره ۸۸ این تیم را به برند تبدیل کرده و بعد از چهار فصل حضور در پرسپولیس در میان هواداران هم از محبوبیت خوبی برخوردار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmv7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس_ذوب‌آهن جدال بهترین‌ها و بدترین‌ها
به یاد بازی‌های پرگل

 حکایت عجیب دو تیم پرطرفدار لیگ برتر
استقلال - پرسپولیس ؛ بدجوری اختلاف داشته و دارند!

دومین قهرمانی پرسپولیس در خوزستان
پرسپولیس و این قهرمانی مقتدر