تاریخ انتشار: 1399/09/11 21:58
کد خبر: 49626

هزینه یک بازیکن استقلال اندازه بودجه پیکان است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: از تیمی یک امتیاز گرفتیم که هزینه یک بازیکن خارجی اش به اندازه بودجه کل تیم ماست.

اکبر محمدی پس از تساوی عصر سه شنبه پیکان برابر استقلال در مورد این بازی گفت: ما در یک هفته گذشته دو بازی سنگین داشتیم که در دیدار خارج از خانه برابر ذوب آهن موفق شدیم یک امتیاز بگیریم و در این دیدار هم از تیم بزرگ استقلال یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: استقلال همیشه تیم بزرگی است و هزینه ای که برای یک بازیکن خارجی شان کرده اند به اندازه کل بودجه تیم پیکان است. البته استقلال نیاز به این بازیکنان دارد و طبیعی است که بخواهند چنین بازیکنانی را در تیم داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: با نگاه حمایتی که مدیران کارخانه دارند به دنبال بزرگی کردن در فوتبال ایران با جوانان خودمان هستیم و امیدوارم در ریل موفقیت قرار بگیریم. برای والیبال هم برنامه داریم و در نیم فصل دوم به وضعیت تیم سروسامان خواهیم داد.

محمدی در مورد جدایی مهدی تارتار از این تیم گفت: حاشیه در متن ورزش هست. همه تیم ها این مشکلات را دارند. دلیلش هم این است که نتیجه خیلی مهم است و همین امر مدیران را تحت فشار قرار می دهد.

وی ادامه داد: من از مدیران درخواست می کنم که دنبال مربیانی که کار دارند نباشند و بروند سراغ مربیانی که بیرون از گود هستند. اگر هم قرار است وارد این فضا شوند باید با باشگاه صحبت کنند.

محمدی ادامه داد: بعد از سه هفته این انصاف نیست که این اتفاق بیفتد. من تا به الان خبری در مورد مذاکره مدیران تراکتور با تارتار نشنیدم. اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید شرایط مالی در نظر گرفته شود. این کار از نظر من کاملا غیر اخلاقی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277v7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسی داوری دیدار دو تیم استقلال و پیکان