تاریخ انتشار: 1399/09/17 13:18
کد خبر: 49160

11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

محمود فکری با دو تغییر نسبت به دیدار برابر پیکان، تیمش را راهی میدان می کند.
11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

استقلال در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، امروز و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

با توجه به مصدومیت وریا غفوری و مسعود ریگی، سرمربی آبی پوشان چاره ای جز اعمال حداقل دو تغییر در ترکیب تیمش ندارد و محتمل ترین گزینه های برای حضور در بازی، فرشید باقری و مهدی مهدی پور هستند.

در دیدار امروز نیز همچون دو بازی گذشته، رشید مظاهری انتخاب اول محمود فکری برای حضور در درون دروازه خواهد بود. با اینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر مصدومیت مظاهری منتشر شد، اما این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار امروز نخواهد داشت.

در دو دیدار گذشته، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند عملکرد خوبی در قلب خط دفاغی استقلال داشتند. آنها در دیدار امروز نیز دو عنصر اصلی دفاع استقلال در برابر حریف آبادانی خواهند بود.محمد نادری که یکی از خوب های استقلال در دیدارهای قبلی بوده است، در این بازی نیز در سمت چپ خط دفاعی تیمش بازی می کند و سیداحمد موسوی نیز در سمت راست خط دفاعی آبی پوشان انجام وظیفه خواهد کرد.

فرشید باقری در غیاب مسعود ریگی به پست هافبک دفاعی استقلال بازخواهد گشت و حتی ممکن است بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازود ببندد. هروویه میلیچ و آرش رضاوند دیگر هافبک های استقلال در بازی امروز خواهند بود.

برای جانشین وریا غفوری در این بازی، فکری چند گزینه در دسترس دارد. او می تواند از داریوش شجاعیان و یا مهدی مهدی پور در این پست استفاده کند و سبحان خاقانی که در دیدار مقابل پیکان به جای موسوی به میدان آمد نیز می تواند یک گزینه به شمار بیاید که به نظر می رسد فکری امروز بالاخره به مهدی پور بازی دهد تا جانشین علی کریمی بتواند پس از گذشت 4 بازی، از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود. گزینه ای که برای هواداران استقلال نیز جذاب است.

آبی پوشان در خط حمله گزینه های زیادی ندارند. مهدی قایدی و ارسلان مطهری تنها مهاجمین باتجربه استقلال هستند که در دیدار امروز نیز در نوک پیکان خط حمله تیم محمود فکری حضور خواهند داشت.دو گزینه‌ای که یکی از آنها می‌تواند کاپیتان تیم در بازی امروز باشد.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر صنعت نفت:

رشید مظاهری – محمدحسین مرادمند – عارف غلامی – محمد نادری – سیداحمد موسوی – هروویه میلیچ – فرشید باقری – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

شما هم می‌توانید کاپیتان استقلال را از بین سه گزینه برای این بازی انتخاب کنید.باقری،شجاعیان یا قائدی؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyn88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی شاگردان فکری مقابل پیکان