تاریخ انتشار: 1399/09/22 15:10
کد خبر: 48776

پیروانی: تقابل ما با شرق آسیا، تقابل امکانات با غیرت و تعصب است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تقابل تیمش برابر نماینده شرق آسیا، تقابل امکانات با غیرت و تعصب است.
پیروانی: تقابل ما با شرق آسیا، تقابل امکانات با غیرت و تعصب است

افشین پیروانی درباره لغو دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: دیشب حدود ساعت ۱۱ شب به من اطلاع دادند که بازی لغو شده است. در این شرایط پرسپولیس احتیاج به بازی دارد. بازی قبلی هم کنسل شد و می‌شد با یک بازی شرایط بهتری برای ما رقم می‌خورد اما تیم حریف چند کرونایی داشت و نشد این بازی برگزار شود. از سازمان لیگ هم تشکر کنیم که کمک کردند. در این جریان ذوب‌آهنی‌ها هم مقصر نبودند. این شرایط می‌توانست برای ما مشکل ایجاد کند. با این حال امروز یک بازی درون تیمی برگزار می‌کنیم تا تیم در شرایط مسابقه باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ بازی را لغو کرده است؟ گفت: از طریق سازمان لیگ به من اطلاع دادند، اما ستاد کرونا در ورزش به خاطر شرایط موجود و مثبت شدن تست کرونا ذوب‌آهنی‌ها این بازی را لغو کرد.

وی ادامه داد: ما الان آسیب خوریم. تقابل ما با تیم ژاپنی و یا کره‌ای تقابل امکانات و غیر و تعصب است.

پیروانی درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی پرسپولیس هم گفت: از سلطانی‌فر تشکر می‌کنم. او با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اردوی تیم ما آمدند و پیام رییس جمهور را ابلاغ کردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که آیا پرسپولیس با همه نفرات عازم دوحه می‌شود یا خیر؟ گفت: ما برای بردن عیسی آل‌کثیر محدودیت داریم و نمی‌توانیم او را همراه خود ببریم. اما سایر نفرات همراه تیم خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gxeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احضار پیروانی در آستانه دربی به کمیته انضباطی