تاریخ انتشار: 1399/09/22 17:37
کد خبر: 48761

سرمربی ماشین‌سازی: شروع لیگ برای ما از فرداست

سرمربی موقت ماشین سازی گفت: شرایط ماشین‌سازی در لیگ برتر مساعد نیست اما شروع لیگ برای ما از فرداست.
سرمربی ماشین‌سازی: شروع لیگ برای ما از فرداست

محمد سعید اخباری، بعد از ظهر شنبه در نشست پیش از بازی تراکتور و ماشین سازی اظهار کرد: ابتدا لازم است بگویم وحید بیاتلو برای این تیم زحمات زیادی کشید و خیلی سخت است که تیمی را از نو بسازید و رها کنید. من بعد از رفتن بیاتلو قصد رفتن داشتم اما باتوجه به این‌که تحت قرارداد باشگاه بودم، از من خواستند تا برگردم و انجام وظیفه کنم. ما فردا با تیمی بازی داریم که اسمش تراکتور است و تیمی با آن هواداران پر شور و با قدمت بالاست.

او ادامه داد: این هشتمین استانی است که دارم در آن کار می‌کنم و اگر هر کدام از این استان‌ها شخصی مثل زنوزی داشتند که با جان و دل کار و از جیب خود خرج می‌کرد، فوتبال ما به سمت باشگاه داری در سطح فوتبال اروپا می‌رفت. باشگاه داری خصوصی است که فوتبال را می‌چرخاند نه فوتبال دولتی. به او تبریک می‌گویم که چرا که این‌قدر با جان و دل تیمش را حمایت می‌کند و سه کاپیتان تیم ملی را به تراکتور رساند و این تیم پر از ستاره است. همیشه اسم تراکتور به شما می‌گوید یک بازی سخت دارید.

مربی ماشین سازی با بیان این‌که امیدوارم اسکوچیچ، شجاعی را دوباره به تیم ملی دعوت کند، گفت: زحمت‌های مسعود شجاعی برای فوتبال ایران بی نظیر است چرا که او سه دوره با تیم ملی در جام جهانی حضور داشته است. در تیم‌هایی حضور داشته که آن‌قدر به پختگی رسیده است که تجربه دارد به عنوان مربی در یک تیم حضور داشته باشد و تقابل بسیار سختی با تراکتوری‌ها داشتیم.

او اضافه کرد: ماشین سازی هواداران متعصبی دارد و قدیمی‌تر از تراکتور است اما سطح توقع هواداران معقول است. ما می‌خواهیم هوشمندانه بازی کنیم و قطعا تیم‌ها برای بردن می‌آیند و ما هم هدف‌مان بردن است. شرایط ماشین سازی در لیگ برتر مساعد نیست اما شروع لیگ برای ما از فردا است و با بازیکنان هم در این رابطه صحبت کردیم. بازیکنان ما هم میل به پیشرفت دارند و همه بازیکنان آماده بازی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm7vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اخباری: بازی با تراکتور همیشه سخت است