تاریخ انتشار: 1399/09/23 01:07
کد خبر: 48713

دو مدیر تازه‌نفس در راه هیئت‌مدیره استقلال

وضعیت هیئت مدیره استقلال می‌تواند آشفته‌تر شود اگر وزارت ورزش برای آن تصمیمی نگیرد.
دو مدیر تازه‌نفس در راه هیئت‌مدیره استقلال

با وجودی که اغلب مدیران ارشد وزارت ورزش ترجیح می‌دادند استقلال با همین وضعیت مدیریتی تا اواسط دی ماه جلو برود و جدال با پرسپولیس را پشت سر بگذارد، با کناره‌گیری یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه معادلات سر و شکل دیگری به خود گرفت. حالا مدیران وزارتخانه باید تصمیم دیگری بگیرند و سکوت آنها شاید در این مقطع کاملاً به ضرر آبی‌پوشان تمام شود به خاطر اینکه وضعیت هیئت مدیره استقلال می‌تواند آشفته‌تر شود.

هیئت مدیره سه نفره

اگرچه احمد سعادتمند هنوز از هیئت مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته نشده یا استعفا نداده است ولی پس از برکنار شدن از مدیرعاملی این باشگاه دیگر در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کند و کار با حضور چهار نفر جلو می‌رود .همان زمان هم بحث بر سر این بود که اگر اعضای هیئت مدیره بر سر رأی‌گیری پیرامون یک مسئله دو - دو مساوی شوند، نظر اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان رئیس این هیئت مورد قبول واقع می‌شود ولی با اعلام کناره‌گیری هادی زبده یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، حالا دیگر هیئت مورد نظر عملاً سه نفره شده و بعید به نظر می‌رسد وزارت ورزش تمایلی به تداوم شرایط فوق داشته باشد.

یکی از مدیران باشگاه با تأیید کناره‌گیری زبده به خبرورزشی گفت: ایشان از مدت‌ها قبل به دلایل مختلف استعفا داده بودند و حالا با این مسئله موافقت شد بنابراین قطعاً وزارتخانه برای چارت مدیریتی استقلال اندیشه‌هایی در سر دارد که طی روزهای آینده پیاده خواهد شد.

مدیران جدید در راه استقلال

در همین خصوص خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که وزارت ورزش رایزنی خود برای تکمیل اعضای هیئت مدیره استقلال را آغاز کرده و احتمالاً طی روزهای آینده دو مدیر تازه نفس به جمع مدیران ارشد آبی اضافه خواهند شد. در حال حاضر خلیل ‌زاده، نظری و عبدیان ترکیب تیم هیئت مدیره استقلال را تشکیل می‌دهند ولی از قرار معلوم وزارتخانه ترجیح می‌دهد آنها کار را در یک ترکیب پنج نفره جلو ببرند. حتی برخی شایعات تأیید نشده حکایت از آن دارد که شاید طی ۷۲ ساعت آینده مدیران جدید باشگاه استقلال انتخاب شوند.

تعیین تکلیف برای مدیرعامل

وقتی دو مدیره جدید انتخاب شوند و اعضای هیئت مدیره استقلال به عدد پنج برسند کاملاً بدیهی است که یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد نظر آنها باید روشن کردن تکلیف جایگاه مدیر عامل باشد. در حال حاضر احمد مددی حکم سرپرستی مدیرعاملی را در اختیار دارد و اتفاقاً همین مسئله شایعات بسیار زیادی را بر سر زبانها انداخته است.

از طرف دیگر، اختلافات ایجاد شده میان او و برخی از بازیکنان استقلال نیز شرایط را حساس‌تر می‌کند بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم اگر هیئت مدیره استقلال کامل شود، همچنان با مددی ادامه خواهد داد یا تصمیم دیگری برای مرد شماره یک امور اجرایی باشگاه اتخاذ خواهد کرد البته ناگفته پیداست مدیران عامل استقلال و پرسپولیس همواره با تایید و چراغ سبز مدیران ارشد وزارت ورزش انتخاب می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm7yb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در مشهد صدرنشین می‌شود؟