تاریخ انتشار: 1399/09/23 13:04
قاسمی‌نژاد نمی‌خواهد از رقابت جا بماند؛
کد خبر: 48694

خبر بد برای استقلال، منشا، ریکانی و شهباززاده (عکس)

امین قاسمی نژاد اگر روی فرم باشد، روز سختی برای مدافعان استقلال و گلر این تیم رقم خواهد زد.
خبر بد برای استقلال، منشا، ریکانی و شهباززاده (عکس)

تیم فوتبال شهرخودرو تا پایان هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در شرایطی به دو پیروزی دست یافته که امین قاسمی‌نژاد ستاره این تیم بوده است.

شماره 9 تیم فوتبال شهرخودرو که خیلی دیر با تیم ماشین سازی فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کرد و سپس به شهرخودرو پیوست، در هفته اول لیگ بیستم و در پیروزی 3 بر صفر مقابل ماشین سازی دبل کرد و نقش مهمی در اولین سه امتیاز تیمش داشت.

این بازیکن در ادامه مسابقات با مصدومیت مواجه شد و در سه دیداری که شاگردان رحمتی برابر پیکان، نفت آبادان و درنهایت پرسپولیس برگزار کردند، غایب بود.

قاسمی نژاد که مربیان شهرخودرو یکی از دلایل اصلی شکست سنگین تیمشان در آزادی را نبودن او عنوان می کردند، پس از سه جلسه غیبت، حضور خیره‌کننده ای داشت و در پیروزی 2 بر صفر برابر ذوب آهن زننده هر دو گل تیمش شد تا علیرغم اینکه سه بازی را در همین هفته های ابتدایی از دست داده، یکی از مهاجمانی باشد که برای رسیدن به عنوان بهترین گلزن فصل تلاش می کند.

قاسمی نژاد امروز می‌تواند برای سومین بار در ترکیب شهرخودرو از ابتدا وارد زمین شود؛ خبری که نه استقلالی‌ها و دروازه بان این تیم را خوشحال خواهد کرد و نه طالب ریکانی و گادوین منشا و سجاد شهباززاده که خودشان را به عنوان مدعیان کسب عنوان آقای گلی مطرح کرده اند و در هفته ششم نیز گلزنی کرده اند.

01552997


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo77e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل شهرخودرو