تاریخ انتشار: 1399/09/23 22:24
کد خبر: 48654

رحمتی: می‌توانستیم ۱۰ نفره به استقلال ۳ گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید تیمش می‌توانست با وجود ۱۰ نفره شدن، به استقلال در نیمه دوم سه گل بزند.
رحمتی: می‌توانستیم ۱۰ نفره به استقلال ۳ گل بزنیم

مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد:‌ از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. تیم ما جوان است. از روز اول هم گفتیم افق بلندی را در نظر داریم. بازی را خوب شروع نکردیم و گل خوردیم. رفته رفته بازی را به دست گرفتیم. دو موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم. در دقیقه ۲۵ آن اتفاق افتاد و با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دادیم. بین دو نیمه وقتی با بازیکنانم صحبت کردم چیز خاصی نگفتم و فقط درباره توانایی‌هایشان گفتم و این قول را به آن‌ها دادم که اگر بدون اشتباه بازی کنیم می‌توانیم برنده بازی باشیم. همین اتفاق هم افتاد. در نیمه دوم ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. امروز فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم ۱۰ نفره ۳ بر ۲ برنده باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانش از لحاظ روحی آمادگی ندارند که از بازی اخراج می‌شوند هم، گفت:‌ دو هفته قبل، بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۳۰ مشابه همین خطا را روی بازیکن ما انجام داد ولی داور راحت از کنارش گذشت. در لیگ قهرمانان آسیا دیدید که ماشاریپوف چنین خطایی انجام داد و تیمش را ۱۰ نفره کرد. این یک اتفاق است و در آن لحظه خاص بازیکن نمی‌تواند خوب تصمیم‌گیری کند. به خاطر بارندگی دیشب هم زمین کمی لغزنده بود و این خودش دلیلی برای این اتفاق بود. جوانی و کم‌تجربگی هم ما را اذیت می‌کند. رفته رفته ان‌شاءالله بتوانیم آن تیم یکدست و خوب را که مدنظرمان است ببینیم.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که آیا احساسی درباره دیدار با استقلال دارد یا خیر هم گفت: اگر سوالی درباره بازی دارید بپرسید. من در حوزه فنی در خدمتتان هستم.

سرمربی شهر خودرو درباره خرید جدید تیمش یعنی الجبوری هم، گفت: من از او واقعا راضی هستم. در بازی قبلی هم خیلی خوب بازی کرد و توانست در اوایل بازی برای ما پنالتی بگیرد و در ادامه بازی هم موقعیت‌های خوبی را برای ما خلق کرد. همین که او تاکتیک‌پذیر است و می‌تواند خودش را در موقعیت گل قرار بدهد، اتفاق خوبی است. ان‌شاءالله رفته رفته سعی می‌کنیم نواقص او را در گل زدن رفع کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbwa5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی‌: دروازه‌بان جذب نکنیم، دروازه می‌ایستم