تاریخ انتشار: 1399/09/23 23:25
کد خبر: 48646

خبر خوش ستاره تازه وارد استقلال برای هواداران

هافبک هجومی تازه به خدمت گرفته استقلال از کمیته استیناف درخواست کرد که به پرونده او نگاه ویژه و جدی داشته باشند.
خبر خوش ستاره تازه وارد استقلال برای هواداران

 بابک مرادی هافبک اسبق باشگاه ماشین‌سازی تبریز که در این فصل به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد طبق شکایت باشگاه قبلی خود از سوی کمیته تعیین وضعیت با محرومیتی 4 ماه مواجه شد.

مرادی طی گفتگویی در یکی از برنامه‌های اینترنتی ابتدا درخصوص حضورش در استقلال اظهار داشت: «من از زمانی که به استقلال آمدم در کل ازلحاظ شخصیتی صبورتر شدم و علی‌رغم اینکه خیلی‌ها درخواست مصاحبه داشتند حتی یک‌بار با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکردم.»

وی در ادامه افزود: «دوست داشتم در سکوت بیایم و به استقلال کمک کنم و بروم و درعین‌حال دنبال این نیستم که خودنمایی کنم. خیلی از هواداران به من لطف دارند و پیگیر کارهای من بودند و هستند و دائم درخصوص شرایطم ابراز نگرانی می‌کنند.»

مرادی درباره حکم محرومیت 4 ماه خود نیز اظهار داشت: «زمانی که حکم محرومیت من آمد بسیار ناراحت شدم چراکه من به هواداران استقلال تعهد قلبی دارم. البته ما به کمیته استیناف اعتراض کردیم و من فکر می‌کنم در هفته آینده خبرهای خوبی درراه باشد.»

او در پایان گفت: «در درجه اول همه‌چیز را به خدا می‌سپارم و در وهله دوم از کمیته محترم استیناف تقاضا دارم که نگاه ویژه و جدی به پرونده بنده داشته باشند و هرچه عدالت حکم می‌کند آن را اجرا کنند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo7me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روزی که هر سه دفاع چپ استقلال بازی کردند