تاریخ انتشار: 1399/09/23 23:54
کد خبر: 48642

چالش سازمان لیگ؛ درخواست سپاهان و دربی

تیم فوتبال سپاهان برخلاف سایر تیم‌های حاضر در لیگ بیستم نمی‌داند در چه روزی باید به مصاف رقیب بعدی خود برود.
چالش سازمان لیگ؛ درخواست سپاهان و دربی

هفته ششم رقابت‌های لیگ بیستم امروز با برگزار دو دیدار باقی مانده میان تیم های شهرخودرو و استقلال و همینطور دربی تبریز خاتمه یافت و حالا تیم های حاضر در مسابقات خودشان را برای هفته هفتم مسابقات آماده می کنند؛ دیدارهایی که طبق برنامه طی روزهای پنج شنبه 28 آذرماه و جمعه 29 آذرماه برگزار خواهد شد.

این برنامه ریزی در شرایطی روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار گرفته که به دلیل حضور پرسپولیس در فینال آسیا و مسابقه ای که این تیم باید در تاریخ 29 آذرماه در قطر برگزار کند، هنوز برنامه سپاهان که باید در هفته هفتم با پرسپولیس در تهران بازی کند، مشخص نیست و این موضوع کادر فنی این تیم را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

از سوی سازمان لیگ هنوز برنامه دقیقی برای برگزاری هفته هشتم که تیم فوتبال سپاهان باید به رفسنجان سفر کند و با مس بازی کند، ارائه نشده و این در حالی است که محمود فکری چندین بار در مصاحبه های خود از مسئولین سازمان لیگ درخواست کرده و به نوعی پیش شرط گذاشته که پرسپولیس باید با بازی های مساوی به مصاف استقلال در چارچوب هفته هشتم مسابقات برود؛ این درخواست یعنی پرسپولیس باید پیش از مصاف با رقیب همشهری، با نساجی مازندران، ذوب آهن و سپس سپاهان بازی کرده باشد و با هفت بازی به دربی برسد!

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان نیز در همین رابطه و در گفتگوی کوتاهی که با "ورزش سه" داشت، از مشخص نبودن برنامه سپاهان، به عنوان مهم ترین دغدغه کادر فنی این تیم برای برنامه ریزی تمرینات یاد کرد و این درخواست را از مسئولان سازمان لیگ داشت تا هر چه زودتر تکلیف این تیم و زمان دقیق دیدار بعدی این تیم را روشن کنند.

سپاهان در آخرین دیدار لیگ برتر در چارچوب هفته ششم زودتر از سایر تیم ها (جمعه 21 آذرماه) به مصاف نساجی مازندران رفت و با 4 گل این تیم را شکست داد تا نشان دهد یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیستم خواهد بود.

محرم نویدکیا امروز ( 23 آذرماه) نیز بازیکنانی که در مقابل نساجی کمتر به آنها فرصت بازی رسیده بود، را در مصافی دوستانه برابر تیم جوانان ایران قرار داد و به تساوی 4 بر 4 دست یافت و حالا در انتظار برنامه نبرد بعدی تیمش در لیگ برتر است؛ دیداری که باید مقابل پرسپولیس یا مس رفسنجان برگزار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2redwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل سپاهان برابر نساجی/ شاگردان نویدکیا در یک قدمی صدرنشینی

دو پیشنهاد ویژ برای محرم و سپاهان
برای تیمی که امیدوار کننده ظاهر شده است؛

سپاهان جاده موفقیت مستقیم نیست
درس بزرگ از دیدار اول