تاریخ انتشار: 1399/09/26 11:37
کد خبر: 48477

روز سرنوشت ساز مددی در باشگاه استقلال

طبق اخبار موثق احمد مددی گزینه نهایی مدیرعاملی در باشگاه استقلال تهران است.
روز سرنوشت ساز مددی در باشگاه استقلال

باشگاه استقلال تهران در لیگ بیستم مدیرعامل رسمی ندارد و احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال در این سمت فعالیت می‌کند. باشگاه استقلال تهران پیش از شروع مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال با تغییر مدیریتی رو به رو شد و پس از پایان همکاری احمد سعادتمند فعلا مدیرعامل رسمی انتخاب نشده است.

هواداران استقلال در مقایسه با باشگاه پرسپولیس طی هفته‌های گذشته همواره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان انتقاد داشته‌اند. عمده این انتقاد عدم انتخاب مدیرعامل جدید بود چراکه به زعم آنها پس از استعفای مهدی رسول پناه از مدیرعاملی پرسپولیس ظرف چند روز جعفر سمیعی به عنوان مدیر جدید انتخاب شد اما با گذشت نزدیک به سه ماه از برکناری سعادتمند استقلال با سرپرست اداره می‌شود.

طبق آنچه مهدی علی نژاد، معاون ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان شب گذشته گفته مدیرعامل استقلال امروز معرفی می‌شود و بنابر پیگیری‌های خبرنگار ایلنا قرار است عصر امروز احمد مددی به عنوان مدیرعامل رسمی آبی پوشان منصوب شود تا به فعالیتش ادامه بدهد؛ مشکل جدی در همین رابطه پیش روی مددی قرار دارد.

آنطور که مشخص است، اعضای هیأت‌مدیره باشگاه با انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل رسمی مخالفت دارند؛ موضوعی که حجت نطری، عضو هیات مدیره در هفته اخیر آن را تایید نکرد اما تکذیب هم نشد چراکه او اختلاف نظر را امر طبیعی اتلاق کرد که شاید بین دو برادر هم رخ بدهد!

مخالفت اعضای هیات مدیره با ادامه فعالیت مددی به عنوان مدیرعامل از این جهت است که او گزینه مدنظر آنها نیست اگرچه وزارت ورزش و جوانان با صدور حکمش مشکلی ندارد. در واقع گزینه اعضای هیات مدیره فرد دیگری بوده که به جای مدیرعامل قراراست عضو هیات مدیره شود!

حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه فرد مورد اعتماد و معرفی شده اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش و جوانان بوده اما با حضورش به عنوان مدیرعامل مخالفت به عمل آمده و قرار است به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی و فعالیتش را آغاز کند.

از این رو مددی روز سرنوشت سازی در استقلال خواهد داشت. او مطلع است مدیرعامل اسبق یعنی سعادتمند به دلیل اختلافات متعددی که با هیات مدیره داشت در نهایت از سمتش برکنار شد و اگر امروز اعضا مجددا با حضور تو مخالف باشند سرنوشت نامعلومی دارد که حتی گمانه‌زنی‌ها درخصوص استعفای اعضای فعلی هیات مدیره را هم قوت بخشیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adrde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمد مددی تا اطلاع ثانوی در استقلال می‌ماند