تاریخ انتشار: 1399/09/26 12:48
کد خبر: 48473

شهرخودرو بهتر از استقلال بازی کرد/ مظاهری برای هر تیمی نعمت است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل شهرخودرو فقط صاحب نتیجه و ۳ امتیاز شد و اگر منصفانه قضاوت کنیم شهرخودرو از نظر فوتبالی بهتر بود.
شهرخودرو بهتر از استقلال بازی کرد/ مظاهری برای هر تیمی نعمت است

محمد نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: استقلال و شهرخودرو اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی از دو تیم مشاهده کردیم و این یکی از بازی‌های با کیفیت فصل تا آخر هفته ششم بود. هر دو تیم نمایش خوبی داشتند اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، شهرخودرو عملکرد بهتری داشت. به خصوص که حتی بعد از ۱۰ نفره شدن هم آنقدر خوب بودند که مشخص نبود یک بازیکن کمتر دارند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال صدرنشین شد اما هنوز با آن تیم ایده آلی که باید باشد فاصله زیادی دارد. هماهنگی لازم بین خطوط سه‌گانه این تیم وجود ندارد و پراکندگی تاکتیکی در بازی‌های این تیم به چشم می‌خورد.

نیک سیرت با تمجید از عملکرد مظاهری در بازی‌های اخیر استقلال گفت: رشید در عمل ثابت کرد بهترین خرید استقلال در این فصل بود. واقعاً دروازه‌بانی در قواره مظاهری برای هر تیمی یک نعمت است. اگر او نبود شاید استقلال نیمی از امتیازات کنونی‌اش را داشت و صدرنشین هم نبود. او با واکنش‌های خوبی که انجام داد امتیازات مهمی را برای تیم حفظ کرده است.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: صدرنشینی برای استقلال اتفاق خوبی است اما امیدوارم منجر به این نشود که مشکلات زیادی که وجود دارد پشت این صدرنشینی پنهان شود. از نظر من هنوز این صدرنشینی کاذب است و زمانی می‌توان صحبت از صدرنشینی کرد که با فاصله امتیاز مناسب این اتفاق افتاده باشد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: زمانی که محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد همه حمایت کردند و صحبت از حضور مرد کاریزماتیک و متعصب به نیمکت شد. به شخصه انتظار داشتم در حضور فکری انضباط تیمی بهتری را شاهد باشیم که عملاً این اتفاق نیفتاده است. نباید وقتی فردی با کاریزمای فکری روی نیمکت نشسته شاهد بی انضباطی باشیم. یکی از مهم‌ترین وظایف سرمربی استقلال مهار حاشیه‌ها و تحمیل انضباط تیمی است. چون این انضباط تیمی لازمه قهرمانی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366x67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کارشناس فوتبال:آینده شهرخودرو نگران‌کننده است