تاریخ انتشار: 1399/09/26 18:21
کد خبر: 48447

تمرینات اختصاصی مدافع مصدوم استقلال (عکس)

مدافع مصدوم استقلالی ها در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد و به کارهای اختصاصی پرداخت.
 تمرینات اختصاصی مدافع مصدوم استقلال (عکس)

01554114

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تمرین امروز آبی پوشان برای برگزاری دیدار مقابل ذوب آهن در مجموعه تهرانسر آغاز شد که استقلالی ها زیر نظر محمود فکری به کارهای تاکتیکی پرداختند.

در تمرین امروز، دو گروه بازیکنان تهاجمی و دو گروه بازیکنان تدافعی، هریک در نیمی از زمین، زیر نظر کادرفنی به مرور تاکتیک‌های طراحی شده در دفاع و حمله مشغول شدند و خود را برای بازی با ذوب آهن آماده کردند.

در تمرین امروز آبی پوشان، محمد نادری مدافع ارزشمند استقلالی ها نیز حضور داشت. نادری به دلیل لیز بودن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) در مصاف با شهرخودرو، به دلیل سُر خوردن در یک صحنه، دچار کشیدگی همسترینگ شده بود.

این بازیکن که در ابتدای فصل و با قراردادی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست، دو روزی است که در تمرینات تیمش حاضر شده و به تمرینات سبکی که کادرفنی و کادرپزشکی برای او تهیه دیده اند، می پردازد.

او در تمرین امروز استقلالی ها نیز به صورت اختصاصی کار کرد ولی به نظر می رسد باید چند روز دیگر منتظر ماند تا او به شرایط آرمانی خود برسد. به احتمال فراوان این بازیکن در دیدار روز جمعه برابر ذوب آهن نیز غایب خواهد بود.

نادری در دیدارهای گذشته استقلال به صورت ثابت در ترکیب تیمش به میدان رفت و جزو عناصر اصلی محمود فکری در این تیم است و اتفاقا نادری در دیدارهای گذشته نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb8ka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گذر استقلال از قایدی؛ اشتباه نابخشودنی