تاریخ انتشار: 1399/09/28 10:42
کد خبر: 48315

خوب و بدش برای ارتش سرخ/ نتیجه فینال مالِ پرسپولیسی‌هاست

«نتیجه مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا متعلق به هواداران تیم پرسپولیس خواهد بود»
خوب و بدش برای ارتش سرخ/ نتیجه فینال مالِ پرسپولیسی‌هاست

۲۹ آذر ماه تیم پرسپولیس تهران برای دومین بار در سه فصل اخیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد و هواداران این تیم امیدوارند پایان این دیدار با فینال ۲۰۱۸ متفاوت باشد و اینبار آسیا هم به رنگ قرمز درآید.

در روزهای اخیر فضای هواداری فوتبال ایران شرایط ملتهبی پیدا کرده و هواداران تیم‌های رقیب پرسپولیس، که دوست‌ داشتند تیم محبوب خودشان در فینال آسیا حضور داشته باشد، تاب قهرمان شدن رقیب خود را ندارند و امیدوارند که رقیب کره‌ای پرسپولیس بتواند این تیم را شکست دهد، که این امر در دنیای فوتبال امری کاملا طبیعی و عادی بوده و شاید فقط در کشور ما است که عده‌ای قصد دارند این بازی را ملی جلوه دهند و بدنبال اتفاقی نشدنی در دنیای حرفه‌ای فوتبال هستند.

اما آنچه در این کش و قوس‌ها تأسف‌آور است وارد شدن برخی هواداران و البته برخی پیشکسوتان به نوعی از کری‌خوانی‌های شرم‌آور است.

فضای هواداری فوتبال ایران به سمت و سویی رفته که برخی از سپید‌مو‌های فوتبال هم مرز ادب و احترام را کنار گذاشته و با هتاکی بدنبال محبوبیت در فضای مجازی هستند و در کمال ناباوری شاهد حضور آنها در برنامه‌های رسانه ملی هستیم.

مشاهده این وضعیت تلنگری بر تفکر هواداری است که به هر شخصی نباید لقب پیشکسوت و بزرگ یک باشگاه را اطلاق کرد.

همانطور که اشاره شد این طبیعت فوتبال است که هواداران از موفقیت تیم رقیب خوشحال نشوند و شکست آنها را ترجیح دهند، اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که برد و باخت فینال لیگ قهرمانان آسیا فقط مال هواداران پرسپولیس خواهد بود.

اگر سرخپوشان روز شنبه موفق به کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شوند تمام شادی آن متعلق به هوادارانی است که در تمامی این سالها در حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن در روزهای خوب و بد در کنار تیم خود بودند و صبورانه نام پرسپولیس را بر هر مدیر، مربی و بازیکنی ترجیح دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqd6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگ تمام AFC برای پرسپولیس با موزیک ویدیو حماسی