تاریخ انتشار: 1399/09/28 11:57
کد خبر: 48311

جلال حسینی: انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا داریم

مدافع باسابقه پرسپولیس عنوان کرد این تیم برای جبران شکست برابر کاشیما در فینال لیگ قهرمانان به میدان می رود.

جلال حسینی: انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا داریم

و به نقل از AFC، سید جلال حسینی مدافع ۳۸ ساله پرسپولیس در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: ما تلاش های زیادی انجام دادیم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم.  اما در اینجا در موقعیتی هستیم که لیاقت آن را داریم که فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است. بعد از پایان مسابقات غرب ، ما در لیگ به رقابت ادامه دادیم و چند مسابقه خوب هم برگزار کردیم ، اما متأسفانه نتوانستیم در دو بازی اخیر لیگ خود بازی کنیم اما تمرینات خوبی داشتیم و به خوبی آماده شدیم.

از بین ۱۴ بازیکنی که در دیدار رفت و برگشت برابر کاشیما آنتلرز نقش داشتند ، فقط ۶ بازیکن در این باشگاه باقی مانده اند و کاپیتان باشگاه  اختلافات زیادی بین این دو تیم پرسپولیس می بیند.

او در ادامه گفت: شرایط بین مسابقات متفاوت است. شرایطی که در فینال ۲۰۱۸ داشتیم با شرایط موجود در فینال ۲۰۲۰ متفاوت است. ما بازیکنان مختلفی داریم و همچنین ، به جای خانه و خارج از خانه ، یک بازی را در یک زمین بی طرف داریم.این موضوع بازی را برای هر دو تیم دشوار می کند زیرا شما قادر به اشتباه نیستید و باید در تمام طول بازی تمرکز کنید. در سال ۲۰۱۸ ، ما نتوانستیم قهرمان آسیا شویم ، اما برای جبران اینجا هستیم و انگیزه زیادی داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq8zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: متأسفانه برخی به جای حمایت از تیم‌های ایرانی اذیت می‌کنند