تاریخ انتشار: 1399/09/28 14:15
کد خبر: 48300

بازیکن استقلال نباید سر هوادار منت بگذارد

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس می‌تواند برگ برنده یا بازنده کادر فنی برای ادامه کار باشد.
بازیکن استقلال نباید سر هوادار منت بگذارد

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس می‌تواند برگ برنده یا بازنده کادر فنی برای ادامه کار باشد.

علیرضا اکبرپور عملکرد استقلال مقابل تیم شهرخودرو را خوب و منطقی دانست و گفت: وقتی از حریف با دو گل جلو می‌افتید، آنها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و بی‌محابا دست به حمله می‌زنند. البته دو، سه موقعیت خطرناک حریف روی ضدحملات بود که نشان می‌دهد استقلال علی‌رغم به ثمر رساندن دو گل مشغول ارائة یک فوتبال هجومی بود. اتفاقاً ۱۰ نفره شدن آنها باعث شد هر بازیکن دو برابر شرایط عادی احساس مسئولیت کند و دوندگی بالایی داشته باشد. پیروزی مقابل شهرخودرو در غیاب چند رکن اصلی تیم باید رضایت‌بخش باشد.

مهاجم اسبق استقلال در دفاع از سرمربی کنونی این تیم ادامه داد: محمود فکری و همکارانش خیلی دیر استقلال را تحویل گرفتند. تیم تقریباً بسته شده بود اما بهانه‌تراشی نکردند و ۵، ۶ بازی فرصت کافی برای تیمی با این شرایط محسوب نمی‌شود. امیدوارم استقلال در بازی‌های آینده هم به پیروزی برسد و به نظر من نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس می‌تواند برگ برنده یا برگ بازنده کادر فنی برای ادامه کار باشد.

اکبرپور درخصوص بحران‌های موجود استقلال گفت: در تیم‌های بزرگ همیشه این مسائل وجود داشته. اگر تیم روند موفقیت‌آمیزی داشته باشد، حاشیه‌ها کمتر به چشم می‌آیند و برعکس چنانچه تیمی در بخش نتیجه‌گیری موفق نباشد، کوچک‌ترین مسائل حاشیه‌ای می‌توانند شرایط را بحرانی کنند. ما هم در زمان بازیگری دوست داشتیم دستمزد خوبی بگیریم چون ضمانتی در مورد آینده یک فوتبالیست وجود ندارد.

شاید درست نباشد بگویم که من همین حالا هم در استان البرز در آپارتمان اجاره‌ای زندگی می‌کنم ولی معتقدم بازی در استقلال و پرسپولیس افتخار بزرگی است و بازیکن حرفه‌ای می‌داند اگر بتواند از این دو باشگاه ۶۰ تا ۷۰ درصد سقف پیشنهادات باشگاه‌های دیگر را بگیرد، برد کرده است. به زبان ساده‌تر اگر باشگاه‌های دیگر به بازیکن پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی بدهند، این بازیکن از استقلال یا پرسپولیس کمتر از ۵ میلیارد بگیرد، باز هم برد می‌کند بنابراین نباید منتی بر سر باشگاه و هواداران بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455wmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاعیه استقلال از خاقانی در کمیته استیناف