تاریخ انتشار: 1399/09/28 19:24
کد خبر: 48262

سرمربی استقلال: آقای وزیر خواهش می‌کنم ورود کنید

محمود فکری بخش زیادی از صحبت های خود را در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن به انتقاد از عملکرد داوران پرداخت.
سرمربی استقلال: آقای وزیر خواهش می‌کنم ورود کنید

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در فولادشهر در نشست خبری بیان کرد: باید به بازیکنان دو تیم خسته نباشید بگویم. در هر دو نیمه بازی خوبی ارائه کردند. موقعیت های خوبی ایجاد شد و می شد این بازی گل داشته باشد و زیباتر هم بشود. ولی کم دقتی بازیکنان و مقداری هم نامهربانی‌ها سبب شد تا نتوانیم گل بزنیم.

او سپس با اشاره به کارشناسان داوری اضافه کرد: متاسفانه یک سری کارشناسان با تیم های مختلف قرارداد دارند و به اصطلاح مشاورشان هستند. وقتی این افراد کارشناسی می کنند، کسی که از فوتبال چیزی نمی فهمد هم می داند که اشتباه می گویند ولی اینطوری به مردم خوراک می دهند.

بخش بعدی صحبت های محمود فکری با خطاب قرار دادن وزیر ورزش مسعود سلطانی فر اینطور ادامه پیدا کرد: من از آقای وزیر خواهش می کنم که به این داستان ورود کنند. متاسفانه با ما لج بازی می کنند. نمی توانیم چیزی هم نگوییم که. الان چند بازی است که برای ما پنالتی نمی گیرند. دقیقه 42 بازی باید تیم حریف 10 نفره می شد و حالا کارشناسان می گویند درست بوده است. در محوطه جریمه حسین مرادمند را گرفته اند. در صحنه هایی مختلف داشته ایم که داور چهارم و داور خط می بینند و داور خط می گیرد ولی این اتفاق اگر برای ما بیفتد، توپ را به ضرر ما می گیرند.

فکری با اشاره به بازی بیان کرد: ما بازی خیلی خوبی ارائه کردیم ولی عملکرد داوری نیمکت ما را عصبانی کرد. تیم ما را عصبی کردند. الان چندین بازی است که از ما امتیاز گرفتند. توپ واضح را پنالتی نمی گیرند. بازی با نفت آبادان بازیکن حریف باید اخراج می شد که نکردند. باز خدا پدر و مادر این داور را بیامرزد که حداقل کارت داد؛ داوران دیگر که حتی کارت هم به تیم های حریف ما نمی دهند.

محمود فکری که در این بخش از مصاحبه صدایش را بالاتر هم برده بود و عصبانیت خود را به شکل آشکارتری نشان می داد، افزود: تا کی آخر؟ اگر حرف نزنیم که می گویند چرا حرف نمی زنید. اگر حرف بزنید می گویند چرا حرف می زنید و با ما لج می کنند. بابا خب شما هم درست کار کنید و شما هم درست تصمیم بگیرید. هر کدام از این اشتباهات ممکن است منجر به برکناری مدیر و مربی شود. توجه کنید که ما چقدر تحت فشار هستیم. اگر می خواهید ما حرف نزنیم،کارتان ر درست انجام دهید. تا کی؟! بازی با شهر خودرو دو بر صفر جلو افتادیم ولی نیمه دوم بازی برگشت. بازی های دیگر هم همینطور است. چرا ما باید همیشه شاکی باشیم. من از نیمه دوم بازی با شهر خودرو و عملکرد داور تشکر کردم ولی رفتم و خانه فیلم را دیدم که چقدر به ضرر ما کار کردند. خب تا کی حرف نزنیم؟ اگر قشنگ سوت می زدند، گل هم داشت و بازی زیباتر می شد. فعلا که باید تحمل کنیم.

فکری در ادامه بار دیگر از وزیر ورزش خواست تا شرایط را تغییر دهد و افزود: از آقای وزیر خواهش می کنم که خودشان ورود کنند. زمانی داوران به سود استقلال و پرسپولیس سوت می زدند ولی الان به ما می رسند و همیشه به ضرر ما می گیرند. امیدوارم این هم درست باشد.

فکری در پایان در مورد زمین مسابقه و کیفیت آن با توجه به بارندگی در دو روز اخیر در اصفهان بیان کرد: جای تشکر دارد. چون بازیکنان که در ابتدا برای گرم کردن رفتند، از کیفیت زمین تعریف می کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npbov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن مشخص شد