تاریخ انتشار: 1399/09/28 20:20
کد خبر: 48257

تارتار:مسئولیت شکست با من است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بازیکنانش با اشتباهات فردی باعث شدند این تیم برابر تراکتور شکست بخورد.
تارتار:مسئولیت شکست با من است

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و کاملا به بازی مسلط بودیم. تا اینکه گل اول را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم. چند بازیکن ما در انجام وظایف‌شان خوب عمل نکردند. تا آمدیم به بازی برگردیم، گل دوم را هم روی اشتباه فردی دریافت کردیم. بعد از آن به گل رسیدیم و شرایط‌مان خوب شد. بلافاصله با یک اشتباه فردی دیگر گل سوم را دریافت کردیم. بازی عجیبی بود.

او ادامه داد: اشتباهات فاحشی داشتیم و این به تجربه کم بازیکنانمان برمی‌گردد. تیم جوانی هستیم. بازیکنانی که در این بازی اشتباه کردند، فکر می‌کنم ۲۲ یا ۲۳ ساله باشند. جلوی بازیکنان با تجربه اشتباه کردن، تاوان دارد که ما تاوانش را پس دادیم و نتیجه را واگذار کردیم. در نیمه دوم هم خوب نبودیم. در اواخر بازی در شرایطی قرار گرفتیم که صاحب پنالتی شدیم و پنالتی را هم از دست دادیم. امروز روز ما نبود. به مجموعه تراکتور و هوادارانشان تبریک می‌گویم.

تارتار اضافه کرد: ما دو گل به تراکتور هدیه دادیم. به هر حال اشتباهات وجود دارند و اگر اشتباهی نباشد اصلا گل گلی رد و بدل نمی‌شود. مسئولیت شکست با من است. باید با بازیکنان بیشتر کار کنیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmje5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان نیمه اول| تراکتور موفق به شکست پیکان شد

پارک اتوبوس پیکان مقابل استقلال
۴ نکته از بازی استقلال در برابر پیکان