تاریخ انتشار: 1399/09/29 19:28
کد خبر: 48177

جام بی جام / این پرسپولیس به خودش باخت نه اولسان هیوندای

«تیم پرسپولیس در دومین فینال خود در لیگ قهرمانان آسیا، باز هم ناکام ماند»
جام بی جام / این پرسپولیس به خودش باخت نه اولسان هیوندای

غروب شنبه ۲۹ آذر ماه هم برای فوتبال ایران نتوانست شادی آفرین باشد و حسرتی دیگر به حسرت‌های فوتبالی پرسپولیسی‌ها اضافه شد.

اما حسرت فینال ۲۰۲۰ از حسرت فینال ۲۰۱۸ بیشتر بود؛ پرسپولیس در مقابل کاشیما در دیدار پایانی ۲۰۱۸ خوب کار نکرد و به اصطلاح فوتبالی‌ها زور تیم۱۲ نفره برانکو به حریف ژاپنی نرسید، ولی قصه دیدار امروز متفاوت بود.

پرسپولیس در دقایق ابتدایی دیدار در مقابل حملات اولسان خوب ظاهر شد و کم کم بازی را به آرامش کشاند و هرچه به پایان این دیدار در نیمه نخست نزدیک می‌شد بازی را به کنترل خود در آورد.

پرسپولیس در این نیمه به گل هم رسید، اما هیجان بیش از حد گل، تمرکز را از بازیکنان گرفت و در حالی که یک دقیقه تا پایان نیمه زمان باقی مانده بود اعلام پنالتی به سود اولسان تمام تلاش‌های سرخپوشان را بی نتیجه گذاشت.

نیمه دوم باز هم پرسپولیس مسلط نشان داد و اولسان هم دیگر حملات بی محابا را در دستور کار خود قرار نداد؛ اما یک اشتباهی دیگر پرسپولیس را در مخمصه انداخت و اولسان با یک پنالتی دیگر بازی را به سود خود تعییر داد.

پس از به ثمر رسیدن دومین گل اولسان پرسپولیس حریف کره‌ای را به عقب راند اما افسوس هرچه کردند گلی به ثمر نرسید.

پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا را به خودش باخت؛ دو اشتباه پی در پی و اعلام دو پنالتی برای تیم حریف، انگیزه را از سرخپوشان روبود و عدم تمرکز موجب شد، آنچه می‌بایست بشود، نشود.

حالا باز هم پرسپولیس در یک قدمی رویایی دوست داشتنی شکست خورد تا رقبای این تیم در داخل کشور خوشحال باشند؛ اما پرسپولیس همچنان به دنبال رویای خود خواهد رفت و روزی آسمان لیگ قهرمانان آسیا را سرخ خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad9zl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش کامل AFC از فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان