تاریخ انتشار: 1399/10/03 14:55
کد خبر: 47889

فتاحی: حرف بدی به ربیعی نزدم و از او هم عذرخواهی کردم/ رفاقت در سپاهان مثال زدنی است

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با ربیعی صحبتی داشتم اما حرف بدی نزدم، بین دو نیمه هم از او و اعضای تیمشان عذرخواهی کردم.
فتاحی: حرف بدی به ربیعی نزدم و از او هم عذرخواهی کردم/ رفاقت در سپاهان مثال زدنی است

رضا فتاحی در خصوص پیروزی روز گذشته سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 10-12 روز بازی نداشتیم، محرم نویدکیا به همراه همکارانش برنامه خوبی را پیش بینی کردند. ما در بازی قبل برد شیرینی را مقابل نساجی با نتیجه 4 بر صفر به دست آوردیم. بعد از چنین نتیجه‌ای خیلی سخت است که تیم را در شرایط برد و مسابقه حفظ کنید. اما با برنامه ریزیکادرفنی و غیرت بچه‌ها این اتفاق افتاد و توانستیم بعد از گذشت این مدت برد خوبی را هم بیرون از خانه کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حمایت‌های معنوی که از این تیم می‌شود، گفت: الان رفاقت در تیم ما مثال زدنی است و این موضوع مرهون زحمات کادرفنی، مدیران باشگاه و شخص محمدرضا ساکت است که خیلی برای این تیم زحمت می‌کشند. باید از همه کسانی که پشت تیم هستند به خصوص هواداران در فضای مجازی تشکر کرد. از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، کارمندان باشگاه تا هواداران همه و همه حامی تیم هستند و کمک می‌کنند که جو دوستانه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: ضمن اینکه باید از شرکت هواپیمایی ایران ایر هم تشکر کنم که به ما خیلی کمک کرد. فرودگاه رفسنجان حدود دو ماه تعطیل بود اما با هماهنگی این شرکت توانستیم مستقیمان و با پرواز چارتر به رفسنجان برویم و در برگشت هم مستقیما به اصفهان رفتیم.

فتاحی در خصوص اینکه سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس بعد از بازی مدعی شد حرف‌های بدی از مدیر تیم سپاهان شنیده است، اظهار داشت: در مورد این مساله سوتفاهم شده است. نیمکت آن‌ها خیلی شلوغ می‌کرد در حالیکه نیمکت تیم ما و سرمربی ما آرام بود. به هرحال فشار بازی وجود داشت و این طبیعی است. من در آن لحظه با ربیعی صحبتی داشتم اما حرف بدی نزدم. بین دو نیمه هم از او و اعضای تیمشان عذرخواهی کردم اما نمی‌دانم چرا ربیعی این مساله را در کنفرانس بعد از بازی مطرح کرد.

مدیر تیم سپاهان در مورد برنامه برای بازی بعدی و همچنین وضعیت مصدومان این تیم، گفت: ما امروز تمرین می‌کنیم و فردا استراحت داریم. منتظریم سازمان لیگ برای بازی بعدی برنامه‌ای را اعلام می‌کند. به صورت شفاهی گفته‌اند بازی بعدی ما با ماشین سازی است و تکلیف بازی با فولاد هم هنوز مشخص نیست. باید بازی‌های عقب افتاده انجام شوند و بعد از آن ببینیم چه برنامه‌ای می‌دهند. رسول نویدکیا، ولسیانی، علیمحمدی و دهقان مصدوم هستند و کادرپزشکی تیم در تلاش برای آماده سازی آن‌ها برای بازی‌های پیش رو است.

فتاحی در خصوص جشنی که بازیکنان سپاهان برای پیام نیازمند دروازه‌بان این تیم گرفتند، عنوان کرد: پیام دیروز در غیاب ولسیانی کاپیتان بود و بچه‌ها بعد از بازی برایش در اتوبوس جشنی گرفتند. این‌ها به خاطر رفاقتی است که در تیم ما وجود دارد. بازیکنی که بازی نمی‌کند دلش با تیم است و بازیکنی هم که به زمین می‌رود از جانش مایه می گذارد. این اتفاق به خاطر شرایطی است که نویدکیا در تیم به وجود آورده است.

وی در مورد غیبت کیانی در لیست بازی دیروز گفت: این موضوع تشخیص کادرفنی بود. البته کیانی درد کهنه‌ای هم در ناحیه کشاله دارد. در مجموع هیچ مشکل و حاشیه‌ای در تیم ما وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qegep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتاحی: با برنامه تکسیرا در مورد تعطیلات تصمیم‌گیری می‌کنیم / به تمام بازیکنانمان در لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم