تاریخ انتشار: 1399/10/05 11:46
کد خبر: 47761

اعتراض پیروانی به اسکان تیم داوری در هتل نساجی

سرپرست پرسپولیس در جلسه هماهنگی بازی برابر نساجی مازندران نسبت به اسکان تیم داوری در هتلی که اعضای نساجی در آن حضور دارند، اعتراض کرد.
 اعتراض پیروانی به اسکان تیم داوری در هتل نساجی

پرسپولیس امروز در دیدار معوقه خود در لیگ برتر و در چارچوب هفته پنجم برابر نساجی مازندران قرار خواهد گرفت. شاگردان یحیی گل محمدی که به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان و مشکلاتی که برای میزبانی نساجی مازندران وجود داشت، دیدارشان مقابل نساجی به تعویق افتاده بود، اکنون در بازگشت دوباره به لیگ برتر بعد از دستیابی به عنوان نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، برابر این حریف حاضر خواهند شد.

یکی از اتفاقات حواشی این بازی اما روز گذشته و در جلسه هماهنگی رقم خورد. جایی که  سرپرست سرخپوشان که پیش از این نیز بارهای برای احقاق حق این تیم دچار چالش‌های بزرگی با دیگر تیم‌ها شده بود، اعتراض خود را نسبت به اسکان تیم داوری در هتلی که اعضای نساجی نیز در آن حضور دارند، اعتراض خود را به ناظر بازی (جلال مرادی) اعلام کرد.

موضوعی که ناظر بازی اعلام کرد به آن رسیدگی خواهد کرد و مانع از ایجاد حواشی از این حیث خواهد شد. پیروانی اما با اشاره به اهمیت موضوع، از مسوولان برگزاری بازی و ناظر بازی خواست توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند و مانع از ایجاد حاشیه و نگرانی برای اعضای این تیم شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmzr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیروانی: حق به حقدار نرسید، حق‌مان مقابل اولسان شکست نبود/ من و کادر فنی در جریان جدایی بشار رسن نبودیم