تاریخ انتشار: 1399/10/05 14:05
کد خبر: 47752

ابهام در برگزاری بازی نساجی – پرسپولیس!

بارش شدید باران در شهر قائمشهر که از شب گذشته شروع شده است برگزاری بازی نساجی – پرسپولیس را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
ابهام در برگزاری بازی  نساجی – پرسپولیس!

قرار است ساعت 12 تیم داوری به همراه ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال از زمین استادیوم شهید وطنی بازدید کنند تا در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری بازی تصمیم بگیرند. البته کارگران برای برگزاری بازی در تلاش برای خشک کردن آب جمع شده در زمین است اما بارش باران در شهر قا ئمشهر هم چنان ادامه دارد.

این بازی یک بار به درخواست باشگاه پرسپولیس به منظور حضور در بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا لغو شده است. چمن استادیوم شهید وطنی مصنوعی است اما مشکل جمع شدن آب در زمین است که می تواند گردش توپ را مشکل کند. در نهایت تیم داوری دراین خصوص تصمیم خواهد گرفت.

غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال مازندران در این باره می گوید: زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر به علت بارندگی پر از آب شده است و  چند نفر در حال تخلیه آب هستند تا چمن این ورزشگاه آماده بازی امروز میان دو تیم نساجی و پرسپولیس شود. ما زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر را آماده بازی امروز می‌کنیم، اما داور مسابقه باید تشخیص بدهد که امکان برگزاری مسابقه وجود دارد یا نه.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g8ze

آخرین اخبار