تاریخ انتشار: 1399/10/05 14:13
کد خبر: 47751

پیروز قربانی: هیچ تیمی جسارت سایپا را ندارد/از همه تیمهای لیگ بهتر بازی می‌کنیم

پیروز قربانی مربی سایپا مثل همیشه با اعتماد به نفس از تیم و نحوه بازی آن دفاع می‌کند.
پیروز قربانی: هیچ تیمی جسارت سایپا را ندارد/از همه تیمهای لیگ بهتر بازی می‌کنیم

پیروز قربانی در خصوص کسب تساوی سایپا مقابل پیکان به خبرنگار ما گفت: طبق چند بازی اخیری که انجام دادیم خیلی بهتر بودیم ولی باز هم در زدن ضربات آخر آن تمرکز و دقت لازم را نداشتیم و باز هم نیاز به کار بیشتر داریم ولی شکل بازی در خیلی از دقایق برای تیم ما ایده‌آل بود.

او در خصوص شکل بازی   سایپا ادامه داد: من زیاد در بند اینجور قضایا نیستم. فوتبال سبک های مختلفی دارد اما بر اساس سبک مان بازی می کنیم و مهمتر از همه چیز این است که بتوانیم موقعیت خلق کنی که در ۳,۴ بازی اخیر ما این کار را خیلی خوب انجام دادیم ولی باید بیشتر کار کنیم ما از توپ استفاده میکنیم تا تیم حریف را خسته کنیم تا بتوانیم روی دروازه حریف  موقعیت بسازیم. باید بیشترروی جزئیات کار کنیم و اگر روش ما جا بیفتد مطمئنا این سبک فوتبال سایپا می‌تواند یک یادگاری برای همه باشد.

مربی سایپا در خصوص مشکل گلزنی این تیم اضافه کرد: فوتبال از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، شما باید توپ را به آنجا برسانید تا موقعیت گلزنی خلق شود، ما تا این مرحله باید بیشتر کار کنیم تا مشکل گلزنی ما حل شود.

قربانی در پایان افزود : فوتبالی که ما داریم بازی میکنیم از تمام تیم های لیگ با احترام به آن ها سرتر است ، امیدوارم در یکی دو جایی که باید روی آنها کار بکنیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم. اگر این سبک نتیجه بگیرد به نفع فوتبال ایران است،از یک سری سبک ها استفاده می شود که شاید در آنها نتیجه گرفته شود ولی هیچ پیشرفتی عاید  فوتبال ایران نمی شود. سبک ما کاملا شجاعانه است و هر کسی جسارت بازی کردن این سبک را ندارد ولی الان کادر ما در راسش ابراهیم صادقی این جسارت را از خودمان نشان داده ایم و کار می کنیم .آیا در بازی با پیکان بر اساس سبک ما اشتباه کردیم و گل هم خوردیم ولی اشکالی ندارد. این مدل بازی  اگر راه بیفتد هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد.

او در خصوص داوری دیدار با پیکان گفت: من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم. در این هفت، هشت بازی همه داورها خوب بودند و حتی جوان‌ترها از با تجربه ها بهتر عمل کردند. داور بازی با پیکان نسبت به بازی های گذشته ما مقداری ضعیف تر بود وگرنه داوری ها برای تیم ما خوب بوده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l7yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز قربانی: جلوی پرسپولیس دست و پا بسته نبودیم

بازیکنی که قصد خروج از زمین را نداشت؛

جدول رده‌بندی لیگ برتر|رقابت فشرده تیم‌ها در میانه‌های جدول