تاریخ انتشار: 1399/10/05 18:07
کد خبر: 47728

لک بعد از 493 دقیقه تسلیم شد

بالاخره دروازه سنگربان جدید پرسپولیس در لیگ برتر باز شد.
 لک بعد از 493 دقیقه تسلیم شد

 تیم های پرسپولیس و نساجی قائمشهر در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم، به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با یک گل به سود نساج ها به پایان رسید.

در دقیقه 41 خطای کنعانی زادگان چسبیده به محوطه جریمه یک فرصت ایده آل را در اختیار بازیکنان نساجی قرار داد که ارسال خوب حسن نجفی به روی دروازه با ضربه سر مجتبی بیژن همراه شد و این بازیکن بالاخره قفل دروازه پرسپولیس در لیگ بیستم را باز کرد.

بالاخره و پس از 401 دقیقه دروازه شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر باز شد اما این رکورد برای سنگربان پرسپولیس بیشتر است و حامد لک پس از 493 دقیقه در لیگ برتر دروازه اش را باز شده دید.

آخرین باری که حامد لک در لیگ برتر گلی را دریافت کرد، به هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم برمیگردد جائی که محمد رضا آزادی مهاجم تراکتور در شهرآورد تبریز و در دقیقه 88 موفق شد دروازه ماشین سازی و حامد لک را باز کند.

حامد لک در هفته پایانی لیگ بیستم در برابر صنعت نفت دروازه اش را بسته نگه داشت و سپس راهی پرسپولیس شد. او در 4 هفته ابتدایی نیز گلی را دریافت نکرد تا اینکه بالاخره و در دقیقه 41 بازی با نساجی، مرتضی بیژن توانست پس از 493 دقیقه دروازه لک را باز کند.

این گل، نخستین گلی بود که لک پس از 12 حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، در جریان بازی دریافت می کرد. 4 گل قبلی که او در زمان حضور در پرسپولیس خورده بود، همگی از روی ضربات پنالتی به ثمر رسیدند. البته هر چند گل اول اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا روی ریباند پنالتی بود که لک از جونیور نگرائو گرفت و یک گل در جریان بازی محسوب می شود، اما همان گل نیز پایه گذاری اصلی آن از روی نقطه پنالتی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g8qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرلک بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا شد